اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حلال

این حلال باید در ظروف در بسته و در محیط خشک و خنک، دارای تهویه مناسب و به دور از اشعه مستقیم آفتاب، گرما و سایر منابع اشتعال زا نگه داری شود.استنشاق بخارات این حلال می تواند باعث سرفه، تحریک و ورم ریوی، خواب آلودگی و سرگیجه شود و تحریک کم چشم ها نیز با قرارگرفتن در معرض بخارات محتمل است.

این ترکیب در صورت تماس با پوست می تواند موجب تحریک پوستی شود و حتی ورود آن به بدن از طریق بلع و یا راه های هوایی می تواند کشنده باشد.بنابراین در صورت تماس پوستی شستن محل با آب به مدت 20 دقیقه و خوراندن آب به مصدوم در صورت بلع می تواند قبل از تماس با مراکز درمانی موثر باشد.

توجه داشته باشید که حلال 402 بسیار آتش گیر و نقطه اشتعال آن بین 36-43 است. بخارات این ترکیب می توانند با هوا مخلوطی انفجاری را تشکیل دهند بنابراین از نگهداری آن در کنار مواد اکسید کننده جدا خودداری کنید.در صورت رخ دادن حریق با این ماده آن را با موادی از قبیل اسپری آب، مواد شیمیایی خشک، فوم الکل یا دی اکسید کربن خاموش کنید زیرا جریان مستقیم آب می تواند شعله های آتش را پراکنده و پخش کند.

این ترکیب به عنوان حلال استخراج، حلال پاک کننده، حلال در آئروسل ها، رنگ ها، حلال لاستیک و رزین، نگه دارنده های چوب، جلا دهنده و وارنیش ها، مرکب چاپ، به عنوان حلال در صنایع شیمیایی و آرایشی، غذایی، چسب ها و چسب های نواری و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده برای پاک کردن لکه ها، روغن و گریس موجود بر سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد فقط توجه داشته باشید که پیش از استفاده از حلال 402 بر روی سطوح ابتدا آن را تمیز کنید تا هیچگونه گرد و غباری روی سطح باقی نماند. برای ایمنی بیشتر از دستکش، ماسک و عینک ایمنی استفاده کنید. سپس مقداری از حلال را درون ظرفی ریخته و پس از آغشته کردن پارچه ای تمیز آن را بر روی سطوح فلزی بکشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>