اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرب

این ترکیب سمی است و بلع آن ممکن است منجر به مسمومیت حاد با سرب شود همانطور که برای تمام ترکیبات محلول سرب ممکن است رخ بدهد. تمام ترکیبات غیر آلی سرب توسط آژانس بین المللی تحقیقات در مورد سرطان (IARC) به عنوان احتمالاً سرطان زا برای انسان طبقه بندی می شوند.

آنها با سرطان کلیه و گلیوما در حیوانات آزمایشگاهی و با سرطان کلیه، سرطان مغز و سرطان ریه در انسان ارتباط دارند، اگرچه مطالعه بر روی کارگران در معرض سرب اغلب با قرار گرفتن همزمان در معرض آرسنیک پیچیده است.

این ترکیب به عنوان تثبیت کننده گرما در نایلون و پلی استرها و در فرمولاسیون جونده کش ها استفاده می شود. گرم کردن نیترات سرب راه مناسبی برای تولید دی اکسید نیتروژن است.

در فرآیند سیانیداسیون طلا افزودن محلول نیترات سرب (II) روند شستشو را بهبود می بخشد برای این منظور فقط مقادیر محدود (10 تا 100 میلی گرم در هر کیلوگرم طلا) مورد نیاز است. در شیمی آلی، ممکن است از این ترکیب در تهیه ایزوتیوسیانات از دیتیوکاربامات استفاده شود.

نیترات سرب به عنوان ماده اولیه برای ساخت رنگدانه هایی مانند زرد کروم (PbCrO4)، نارنجی کروم (Pb2CrO5) و ناپل زرد تولید می شود این رنگدانه ها برای رنگ آمیزی و چاپ چلوار و سایر منسوجات استفاده می شود. این ماده به عنوان اکسید کننده در پودر سیاه و همراه با آزید سرب در مواد منفجره خاص استفاده می شود.این ترکیب به عنوان تثبیت کننده گرما در نایلون و پلی استرها و در فرمولاسیون جونده کش ها استفاده می شود.

گرم کردن نیترات سرب راه مناسبی برای تولید دی اکسید نیتروژن است.در فرآیند سیانیداسیون طلا افزودن محلول نیترات سرب (II) روند شستشو را بهبود می بخشد برای این منظور فقط مقادیر محدود (10 تا 100 میلی گرم در هر کیلوگرم طلا) مورد نیاز است. در شیمی آلی، ممکن است از این ترکیب در تهیه ایزوتیوسیانات از دیتیوکاربامات استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>