اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پتاسیم

طبق گفته FDA هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن این ماده برای سلامتی انسان در سطوح مصرفی فعلی وجود ندارد. شکلات های قلیایی شده با این ماده نیز جز مواد ارگانیک مجاز هستند.هرچند فرآوری کاکائو با این ترکیب باعث از بین رفتن بسیاری از فلاونوئیدهای آن می شود ولی این عمل باعث بهبود طعم و انحلال پذیری کاکائو می شود.

این ماده شیمیایی به صورت خشک یا محلول، تحریک کننده چشم، پوست و سیستم تنفسی است و می تواند باعث التهاب پوست، چشم ها، گلو و معده شود. تأثیر کربنات پتاسیم به دلیل خاصیت سوز آور آن در حالت محلول در آب ایجاد می شود که جذب آن توسط بافت های مرطوب در بدن نیز باعث بروز همین وضعیت می شود. این ماده به شدت بازی یا قلیایی است و باعث تحریک یا خوردگی بافت های زنده می شود.

کربنات پتاسیم کشمش از مخلوط کردن کربنات پتاسیم گرید خوراکی با آب ایجاد می شود. این محلول را روی پوسته انگور می ریزند. این عمل باعث سست شدن پوسته انگور و تبخیر سریع تر آب موجود در دانه ها می شود. کربنات پتاسیم کشمش، مانند یک کاتالیزور عمل می کند و سرعت فرآیند خشک کردن را افزایش می دهد.

باید توجه داشته باشید که کربنات پتاسیم مورد استفاده برای این روش حتما باید گرید خوراکی باشد. برخی از سود جویان جدیدا از کربنات پتاسیم صنعتی برای تهیه کشمش استفاده می کنند. گرید صنعتی این ترکیب شیمیایی بسیار خطرناک است. کربنات پتاسیم گرید صنعتی به دلیل داشتن فلزات سنگین مانند آرسنیک می تواند برای انسان سرطان زا باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>