اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مس

در حالی که مس در بسیاری از موارد یک آبکاری بسیار مؤثر است برخی از خصوصیات خاص مس محدودیت های خاصی در استفاده از آن ایجاد می کند. از آنجا که مس فلزی بسیار فعال است برای آبکاری مستقیم با آهن ایده آل نیست، مگر اینکه ابتدا یک روکش پایه نیکل استفاده شود.همچنین ممکن است برای اطمینان از چسبندگی حداکثر، از محلول سیانید همراه با محلول مس استفاده شود.

سیانید بسیار سمی است بنابراین در طی این فرآیند احتیاط زیادی لازم است. مس از نظر رنگ تقریبا مات است به این معنی که در صورت نیاز به پرداخت روشن تر به افزودنی های دیگر نیاز است. برای اطمینان از کیفیت محصول نهایی مراحل اساسی در فرآیند آبکاری مس وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رسانایی: مس ماده ای بسیار رسانا است که به طور گسترده در کاربردهای الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت انعطاف پذیری: مس به عنوان یک فلز نرم دارای انعطاف پذیری ذاتی است به این معنی که قادر به خم شدن و حفظ چسبندگی است.

چسبندگی: از طریق آبکاری، مس به فلزات آهنی و غیر آهنی اضافه می شود و یک سطح زیرکار عالی برای پوشش های اضافی و آبکاری های دیگر فراهم می کند. این بدان معنی است که اجزای آبکاری شده مس قادر به بهره مندی از خصوصیات دوگانه مس و پردازش های اضافی لایه بالایی با نیکل، قلع، آلومینیوم هستند.

مقاومت در برابر خوردگی: مس سطح خوبی از مقاومت در برابر خوردگی را فراهم می کند. با این حال در برابر خوردگی مانند فلزات سخت تر مثل نیکل مؤثر نیست. برای اجزای سازنده در محیط های بسیار خورنده، به طور مرتب مس را با آبکاری نیکل تکمیل می کنند.

مقرون به صرفه: مس نسبت به فلزات نجیب مانند پلاتین، طلا و نقره ارزان تر و در دسترس تر است. در صورت برآورده کردن نیازها، مس به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه تر انتخاب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>