اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روی

آبکاری با روی کاربردهای صنعتی بسیاری دارد روی می تواند یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی را روی قطعات فلزی کوچک تر مانند پیچ و مهره و بست ها فراهم کند. به طور کلی، بیشتر قطعات سخت افزاری با روی پوشش داده شده اند. آبکاری زینک همچنین به عنوان روشی برای محافظت از قطعاتی مانند لوله های ترمز و اجزای فرمان از کاربرد گسترده ای در صنعت خودروسازی برخوردار است.

علاوه بر این، از آبکاری روی در تولید مخازن، زره های شخصی و سایر وسایل نقلیه نظامی سنگین استفاده می شود. این روش همچنین می تواند به عنوان یک پوشش محافظ قبل از نقاشی و رنگ آمیزی عمل کند، زیرا می تواند باعث چسبندگی بیشتر رنگ شود.

سایر مزایای آبکاری روی

پوشش روی بیش از محافظت عالی در برابر خوردگی مزیت دارد. سایر دلایل مهم برای انتخاب این روش عبارتند از:

از آنجا که روی به وفور یافت شود برای فرآیند آبکاری مقرون به صرفه تر از فلزات گرانبها مانند طلا یا پالادیوم است.اگرچه روی یک فلز نسبتاً سبک است اما پوشش روی می تواند مقاومت بستر را افزایش دهد.استفاده از روکش روی باعث ایجاد استرس ناخواسته در قسمت یا اجزای فلزی نمی شود.

روی برای استفاده در طیف گسترده ای از حمام مواد شیمیایی سازگار است و انعطاف پذیری بیشتری را برای شخصی سازی نتیجه آبکاری ارائه می دهد. روی همچنین برای فرآیندهای آبکاری بشکه و قفسه مناسب است.روی یک فلز بسیار تورق پذیر است به این معنی که بدون ایجاد شکستگی می تواند به رشته های بلند و باریک کشیده تبدیل شود. این امر باعث می شود که روی به راحتی به شکل بستر زیرین درآید.

روی قادر به تحمل درجه حرارت تا 120 درجه فارنهایت است که می تواند به کاهش هزینه های سرمایش کمک کند.پوشش های روی کمتر مستعد آغشته شدن به هیدروژن هستند که باعث افزایش شکنندگی فلز روکش شده می شود. با این وجود، روشهای مناسب کاهش آغشته سازی به هیدروژن در آبکاری بست های فلزی با استحکام بالا باید انجام شود.

این روش به عنوان یک فرایند نسبتاً سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود به خصوص وقتی که با همتای کادمیوم خود مقایسه شود. روی همچنین مزیت بازیافت دارد.این فرآیند می تواند ظاهر یک بخش یا کل آهن یا فلز دیگر را بهبود ببخشد. استفاده از رنگ ها در طول کار نیز می تواند در سفارشی کردن ظاهر محصول نهایی به شما کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>