اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نیکل


آبکاری براق

در این روش به دلیل وجود مقدار زیاد گوگرد، کار نهایی برقی شبیه آینه خواهد داشت و رسانایی خوبی ارائه می دهد اما به اندازه سایر مواد آبکاری شده با نیکل رسانا نبوده یا در برابر خوردگی مقاوم نیست. با این حال، برای مخفی کردن خطوط پولیش و هرگونه نقص دیگری در سطح یک ماده کاملا مناسب است.

برای یک محصول تمیز و روشن می توان از فولاد، آلومینیوم، مس، برنج و آهن استفاده کرد. همچنین این روش به عنوان پایه ای برای سایر پوشش های آبکاری برای افزایش درخشش ایده آل است.این نوع آبکاری به عنوان ضربه گیر، رینگ، لوله اگزوز و آراستن اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه و همچنین لوازم روشنایی و لوله کشی کاربرد دارد. همچنین برای بازیابی هر مکانیسمی در ماشین آلات مستعمل به خوبی عمل می کند.

آبکاری الکترولیس

برخلاف سایر اشکال آبکاری با نیکل این روش با استفاده از یک واکنش اتوکاتالیستی اعمال می شود و از جریان الکتریکی در آن استفاده نمی شود. با توجه به شکل قطعه، برای یک روکش یکنواخت مؤثر است و می تواند روی سطوح غیر رسانا رسوب کند. این روش برای جلوگیری از خوردگی و سایش و هر چیزی که نیاز به سختی بالا داشته باشد، ایده آل است و بر روی پلاستیک و انواع فلزات قابل انجام است.

این روش برای وسایل آشپزخانه، دستگیره درها، شیرآلات حمام، تجهیزات اداری، شفت درایو، روتور و دریچه های میدان نفتی ایده آل است. آبکاری الکترولیس غالباً به عنوان روکش در تابلوهای مدار چاپی برای الکترونیک با یک لایه اضافه شده از طلا مورد استفاده قرار می گیرد تا بیشتر از خوردگی جلوگیری کند.

آبکاری مات

ویژگی های نیکل سولفامات یا آبکاری مات شبیه به آبکاری براق است، اما یک رنگ مات و غیر براق دارد. این روش پوشاننده و انعطاف پذیر بوده و مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی نشان می دهد. این پوشش می تواند ضخامتی ایجاد کند که برای اهداف سایشی و تصحیح ابعاد مفید باشد و برای آبکاری قلع، آبکاری نقره و آبکاری طلا استفاده می شود.

این روش برای قطعات ماشین، فنرها یا مواردی که متحرک هستند عالی است. آبکاری مات همچنین برای برنامه هایی که مستلزم جوشکاری، لحیم کاری یا جوش لیزر هستند ایده آل است و به عنوان پوشش انتخابی برای ترمیم وسایل نقلیه قبل از سال 1933 مورد استفاده قرار می گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>