اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیکل

نیکل آبکاری شده برای افزایش کارایی، ارزش و جذابیت محصولات تولیدی به طور گسترده استفاده می شود. از دیگر روکش های نیکل برای بهبود خصوصیات فیزیکی مانند مقاومت در برابر سایش، گرما یا خوردگی استفاده می شود. در بسیاری از کاربردهای مهم، پوشش نیکل با هدف دوگانه ارائه یک رنگ روشن و جذاب و همچنین ارائه مقاومت در برابر خوردگی یا سایر خصوصیات عملکردی انجام می شود.

قابل توجه ترین تحولات اخیر در آبکاری نیکل افزایش استفاده از روکش های نیکل و کروم با دوام بر روی پلاستیک و اجزای آلومینیوم است. روکش های روشن، ساتن، مروارید و سیاه اغلب برای قطعات خودرو، موتور سیکلت و وسایل نقلیه تجاری و همچنین شیرآلات / شیر آب و اتصالات حمام، وسایل درب و کمد، مبلمان فلزی، لوازم و وسایل الکترونیکی استفاده می شوند.

پوشش های نیکل اولین انتخاب برای محافظت از مواد مهم در برابر خوردگی در محیط های سخت مانند سیستم های سوخت اتومبیل، توربوشارژرها، قطعات انتقالی و سیستم های ترمز هستند. در هواپیما از آبکاری نیکل برای پوشش دریچه های سروو هیدرولیک الکترومغناطیسی، تیغه های کمپرسور، اتصالات موتور، دنده فرود و سایر کاربردهای اساسی استفاده می شود.

آبکاری با نیکل به طور گسترده ای در قطعات الکترونیکی از قبیل اتصالات، ریزپردازنده ها و اجزاء مدارها استفاده می شود و به اطمینان از عملکرد کمک می کند به همین جهت در صنعت الکترونیک نقش اساسی دارد. این روش مقاومت در برابر خوردگی و قدرت لحیم کاری بالایی را ایجاد می کند و با ایجاد یک لایه محافظ مانع مهاجرت فلزات شده و از ایجاد مدارهای کوتاه جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>