اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بی خطر بودن پروپیلن گلیکول در انسان ها:
در مقادیر متوسط، پروپیلن گلیکول هیچ اثر قابل اندازه گیری بر روی باروری و یا تولید مثل حیوانات ندارد و احتمالا بر روی تولید مثل انسان ها هم اثر منفی ندارد. بی خطر بودن سیگارهای الکترونیکی که از پایه PG استفاده می کنند، هنوز محل بحث زیادی است.

شیمی14

جذب از راه دهان:
سمیت پروپیلن گلیکول بسیار کم است، و مقادیر بسیار زیادی لازم است تا اثرات منفی روی سلامتی دیده شود. در حقیقت PG سه بار کمتر از اتانول اثرات سمی دارد. PG در بدن انسان یه pyravic acid، اسید استیک، لاکتیک اسید و propionol clehyde تبدیل می شود.

سمیت به صورت جنرال در غلظت های بالای4 L/g در پلاسما رخ می ذهد که باید مصرف بسیار بالایی در زماتن کوتاه رخ داده باشد.

تماس پروپیلن گلیکول با پوست، چشم و تنفس:
پروپیلن گلیکول رقیق نشده به مقدار کمی باعث سوزش چشم می شود. ولی بعد از این که تماس از بین برود، چشم به حالت عادی برمی گردد. طبق تحقیقات سال 2018 وقتی که 10 مورد زن ومرد برای 4 ساعت در معرض غلظت 442 m3 /mg برای 30 دقیقه قرار گرفتند، فقط نشانه های خفیفی از مشکل التهاب تنفسی نشان دادند.

حیوانات:
PG یک افزودنی غذایی ثابت شده برای غذای سگ ها می باشدکه برای آن ها بدون خطر می باشد. در صورتی که LD50 به اندازه 9 kg/ml باشد، LD50 برای حیوانات آزمایشگاهیی بیش تر است 20 kg/ml برای غذای گربه ممنوع است، چون باعث کاهش سلول های خونی می شود.

واکنش های حساسیت زا:
تخمین ها در مورد شیوع آلرژی پروپیلن گلیکول از 0.8% تا 315% برآورد می شود. به نظر می رسد که احتمال آلرژی پوستی در مریض هایی که عفونت قارچی دارند و در کشور هایی با شانس کم تر در معرض نور خورشید بودند و از کمبود ویتامین D رنج می بردند، بیش از 2% باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>