اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عوارض جانبی بتائین:

شیمی30

عوارض جانبی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند:
بتائین ممکن است همراه با اثرات مورد نیاز خود، اثرات ناخواسته ای ایجاد کند. اگرچه همه این عوارض جانبی ممکن است رخ ندهد، اما در صورت بروز ممکن است نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند.

عوارض جانبی نیاز به مراقبت فوری پزشکی ندارند:
برخی از عوارض جانبی بتائین ممکن است رخ دهد که معمولاً نیازی به مراقبت پزشکی ندارند. با سازگاری بدن با دارو، این عوارض جانبی ممکن است از بین بروند. همچنین، متخصص مراقبت های بهداشتی شما ممکن است بتواند در مورد راه های پیشگیری یا کاهش برخی از این عوارض جانبی به شما اطلاع دهد.

آیا این ماده به اندازه سولفات ها بد است؟
سدیم لوریت سولفات SLES و سدیم لوریل سولفاتSLS مواد پاک کننده ای هستند که باعث از بین بردن آلودگی، تجمع و جرم روی پوست و مو می شوند. زمانی که در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی با نام تجاری اصلی شناخته می شود، اخیراً سوالات زیادی در مورد خطر سولفات ها مطرح شده است.

مانند کوکامیدوپروپیل بتایین، سولفات ها نیز می توانند باعث تحریک چشم و پوست شوند (به خصوص با استفاده طولانی مدت). با این حال سولفات هایی که تحت فرآیند اتوکسیلاسیون قرار گرفته اند نیز ممکن است خطر جدی تری برای سلامتی داشته باشند. در طول فرآیند تولید، SLES می تواند توسط ( 1، 4-dioxane ماده شیمیایی که نشان داده شده است باعث ایجاد سرطان در حیوانات آزمایشگاهی می شود) آلوده شود.

در حالی که مارک های خاص ادعا می کنند فاقد سولفات هستند، بسیاری از آنها سولفات ها را با مواد افزودنی مانند کوکامیدوپروپیل بتایین تولید ضعیف جایگزین می کنند (که می تواند به همان اندازه خشک کننده و تحریک کننده پوست باشد).

CAPB به لطف قیمت و قابلیت تمیز کردن موثر، ماده ای به مراتب بهتر از SLS است. شامپوی بدون SLS که بدون مواد شیمیایی سخت مثر است

با اسکن راهرو سلامتی و زیبایی در خرده فروش مورد علاقه خود، متوجه خواهید شد که تهیه شامپوی بدون کوکامیدوپروپیل بتایین سخت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>