اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکیج تصفیه فاضلاب صنایع دارویی:
پکیج تصفیه فاضلاب صنایع دارویی به دلیل تأثیرات بسیار خطرناک آلاینده های موجود در پساب تولید شده در این کارخانجات بر طبیعت و سلامت انسان ها و سایر موجودات، اهمیت بالایی دارد.

شیمی33

مواد شیمیایی و آلاینده های بیولوژیکی و فلزات و انواع هورمون و غیره که به وفور در پساب های دارویی وجود دارد، مشکلاتی از قبیل جهش های ژنتیکی و همچنین شیوع سرطان را به همراه دارند. به همین دلیل هیچ یک از کارخانجات تولید مواد دارویی اجازه وارد کردن فاضلاب به طبیعت بدون تصفیه را دارا نمی باشند.

به طوریکه ابتدا لازم است این پساب ها با تجهیزات تصفیه فاضلاب به کیفیت مطلوب دست پیدا نموده و در نهایت وارد طبیعت شوند.

فاضلاب صنایع دارویی چیست؟
در فرآیند تولید مواد دارویی مختلف، انواع فلزات، حلال ها، هورمون و مواد شیمیایی و غیره مورد استفاده قرار گرفته و به شیوه های مختلفی بخشی از این مواد وارد پساب ها می‌شوند. هر یک از این مواد آلاینده می توانند تأثیرات بسیار نامطلوبی را نه تنها بر سلامت آب های زیر زمینی، بلکه بر زندگی انسان ها و سایر موجودات زنده ایجاد نمایند.

از مهم ترین این موارد می توان به فراهم شدن امکان جهش ژنتیکی در موجودات زنده اشاره نمود که یکی از بزرگ ترین چالش ها به شمار می رود. علاوه براین، بیماری های سرطان و غیره نیز به شدت شیوع پیدا می کند.

فاضلاب های صنایع دارویی نه تنها از خط تولید، بلکه در مرحله شستشوی سالن ها و دستگاه ها نیز به وجود می آیند و به همین دلیل حاوی انواع مواد شوینده نیز می باشند.

دلایل اهمیت پکیج تصفیه فاضلاب صنایع دارویی:
استفاده از این پکیج ها چند دلیل عمده دارد که مهم ترین آنها، جلوگیری از ورود مواد آلاینده خطرناک، انواع هورمون ها و مواد شیمیایی به طبیعت می باشد. همان طور که اشاره شد، با کاهش این مواد می توان از بروز جهش ژنتیکی در موجودات زنده و انسان ها و سایر بیماری ها جلوگیری نمود.

از دیگر دلایل اهمیت استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب صنایع داروسازی می توان به کاهش مصرف آب با اصلاح و استفاده مجدد از آنها در بخش های مختلف اشاره نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>