اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوئیچ های پرشر در دستگاه تصفیه آب:
دستگاه تصفیه آب با فشار بالای آب کار می‌کند. این فشار بالا باید توسط یک پمپ تامین شود. اما در هنگامی که فشار جریان آب ورودی به آب تصفیه کن از حدی کمتر شود یا قطع شود، ممکن است پمپ بی دلیل کار کند و به آن آسیب برسد.

شیمی46

یا زمانی که آب تصفیه شده داخل مخزن پر شود، در صورتی که جریان آب قطع نشود، دستگاه به کار کردن ادامه خواهد داد و آب زیادی به هدر خواهد رفت.

سوئیچ های پرشر و سوییچ لو پرشر در این گونه از شرایط به کمک دستگاه تصفیه آب خواهند آمد.

سوئیچ های فشار بالا و فشار پایین در دستگاه تصفیه آب به این منظور نصب می‌شوند از آسیب قطعات تصفیه آب مانند پمپ دستگاه، مخزن ذخیره، ممبران مرحله چهارم و دیگر قطعات تصفیه آب محافظت شود. این آسیب ها معمولا به دلیل فشار زیاد و یا فشار کم آب ورودی به دستگاه حاصل می‌شود که با نصب سوییچ های پرشر و لو پرشر می توان تا اندازه خوبی از آن جلوگیری کرد.

سوئیچ های پرشر (High pressure switch) که در فارسی به سنسور فشار بالا معروف است، یکی از سنسور هایی است که در دستگاه تصفیه آب نصب می‌شود و کاربرد ایمنی دارد. به این معنی که در هنگام پر شدن مخزن تصفیه آب از آب تصفیه شده، به شیر برقی دستگاه دستور قطع جریان آب را می دهد.

عملیات قطع جریان توسط خاموش کردن پمپ توسط سوییچ های پرشر اتفاق میفتد. چه در صورتی که مخزن شما از سوییچ شناور یا توپ شناور استفاده، سوییچ فشار بالا می تواند از پر شدن بیش از حد آن با حذف جریان آب جلوگیری کند.

به عبارت دیگر قطع جریان آب توسط سنسور های پرشر به این صورت است که دیافراگم استفاده شده در داخل سوئیچ در آن دخالت دارد. به این صورت که وقتی فشار تا حد معینی افزایش پیدا می‌کند وارد عمل شده و باعث قطع برق خروجی به پمپ و شیربرقی می‌شود. در صورتی که سوییچ های پرشر را برای دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده خواهید کرد، می توانید با یک پمپ 24 ولت از آن بهره مند شوید.

سایز سوئیچ: در دوطرف سوئیچ شلنگ سایز 6 m قرار دارد و بسته به نوع سوئیچ دارای دو مدل مهره ای و فیتینگی می‌باشد.

محل نصب سوئیچ های پرشر:
سنسور فشار بالا را ممکن است در مکان های مختلفی روی شلنگ دستگاه تصفیه آب نصب کنند. اما باید بگوییم که بهترین مکان برای نصب این سوییچ بین ممبران تصفیه آب که در مرحله چهارم قرار دارد و مخزن ذخیره است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>