اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلو تصفیه آب چگونه کار می‌کند؟
محدود کننده جریان فاضلاب دستگاه تصفیه آب که در مسیر شلنگ ممبران به فاضلاب نصب می‌شود، با ایجاد فشار رو به عقب به سمت فیلتر ممبران تصفیه آب، از هدر رفت بیش از حد آب جلوگیری می‌کند.

شیمی49

در صورتی که از محدود کننده فاضلات در دستگاه تصفیه آب استفاده نشود، آب پر فشاری که پمپ دستگاه به سمت فیلتر مرحله 4 میفرستد، با همان فشار زیاد از داخل فیلتر ممبران به فاضلاب میرود. به دلیل اینکه فیلتر ممبران RO با استفاده از فشار درون خود عملکرد مناسبی دارد.

در صورتی که فلو روی دستگاه آب تصفیه کن نصب باشد، فشار آب در فلتر مرحله 4 ممبران بیشتر خواهد بود و ممبران می تواند عملکرد مد نظر را داشته باشد.

دیاگرام نحوه عملکرد محدود کننده فاضلاب:
در صورتی که نحوه عملکرد فلو را نمیدانید، به صورت شماتیک با استفاده از دیاگرام زیر آن را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه کار فلو دستگاه تصفیه آبهمانطور که سمت چپ دیاگرام مشاهده میکنید، زمانی که آب وارد دستگاه آب تصفیه کن می‌شود، پس از عبور آب از فیلتر های پیش تصفیه وارد فیلتر ممبران می‌شود. در این فیلتر اصلی ترین مرحله تصفیه آب اتفاق میفتد. همانطور که میبینید مقداری از آب در فیلتر ممبران تصفیه شده و به فیلتر پست کربن مرحله 5 میرود و مقداری دیگر از آب به فاضلاب هدایت می‌شود.

در این مرحله است که محدود کننده جریان نصب می‌شود. این محدود کننده باعث می‌شود تا در هر دقیقه مقدار مشخصی از آب به فاضلاب برود. بنابراین بازدهی تصفیه آب بیشتر می‌شود و جلوی هدر رفتن بی ثمر آب نیز گرفته می‌شود.

انواع محدود کننده جریان:
فلو ها انواع متعددی دارند. اگر تا به حال قطعه فلو را دیده باشید، یک عدد روی آن مشاهده کرده اید. آن عدد نوشته شده روی محدود کننده بیانگر نرخ خروج آب فاضلاب از دستگاه تصفیه آب است.

برای اینکه دستگاهتان به خوبی کار کند، آب گوارایی به عنوان خروجی داشته باشید و علاوه بر آن نرخ هدر رفت آب شما نیز کم باشد باید به عدد نوشته شده روی فلو دقت کنید.

برای مثال اگر عدد نوشته شده روی ممبران 300 باشد، نشانگر این است که در هر دقیقه مقدار آب خروجی به عنوان فاضلاب از دستگاه تصفیه، 300 میلی لیتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>