اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هوزینگ یا پوسته ممبران:
فیلتر ممبران که در مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب نصب می‌شود، دارای اهمیت فراوانی برای آب تصفیه کن است. این فیلتر ممبران دارای لایه های فراوانی است. این لایه ها می توانند ذرات آب را تا 0.0001 میکرون تصفیه کنند. پوسته ممبران به محفظه ای گفته می‌شود که فیلتر مرحله چهار درون آب قرار می‌گیرد.

تصفیه_آب2

نکته ای که وجود دارد این است که پوسته ممبران به دلیل قرار گرفتن در فشار بالای آب، باید کیفیت و استحکام بالا داشته باشد و بتواند در برابر فشار بالای آب مقاومت و دوام داشته باشد. همچین پوسته ممبران به دلیل وجود فیلتر ممبران داخل آن، حتما باید از مواد اولیه بر پایه گیاهی و فود گرید ساخته شده باشد.

زمان تعویض هوزینگ تصفیه آب چه زمانی است؟
معمولا زمان دقیقی برای تعویض هوزینگ فیلتر دستگاه تصفیه آب ذکر نمی‌شود. هوزینگ های تصفیه آبی که در شرکت پاکاب گستر به فروش می‌رسد، به دلیل استحکام بالایی که دارند، معمولا نیاز به تعویض در سال های ابتدایی ندارند.

پیشنهاد تولید کنندگان برای تعویض هوزینگ فیلتر دستگاه تصفیه کننده، حدود هر 10 سال یکبار است.

دلیل اینکه ممکن است حوزینگ تصفیه آب خانگی شما دچار مشکل شود به این شرح است. هر بار که در حالی که آب از داخل هوزینگ فیلتر در حال عبور است، شیر آب را میبندید، یک فشاری از طرف مغزی شیر آب به سمت دستگاه روانه می‌شود. این این فشار آب به این معناست است که اینرسی جریان آب با نیروی انرژی متوقف می شود.

در اکثر مواقع انرژی که به آب وارد می‌شود، به هوزینگ یا محفظه فیلتر تصفیه آب منتقل می‌شود. فشار وارد شده به هوزینگ دستگاه، باعث خم شدگی یا تشعشع روی بدنه هوزینگ خواهد شد. پس از سال ها و وارد شدن فشار های متعدد به هوزینگ دستگاه تصفیه آب، این قطعه ممکن است دچار ترک یا شکستگی شود.

حوزینگ دستگاه تصفیه آب چه چیزی را از آب حذف می‌کنند؟
به طور خلاصه و در یک کلمه، هوزینگ تصفیه آب هیچ چیزی را از آب حذف نمی‌کند. از نامش مشخص است، این قطعه یک محفظه برای فیلتر دستگاه تصفیه آب است. در واقع چیزی که درون هوزینگ قرار می‌گیرد، تعیین کننده نوع فیلتراسیون آب است.

در صورتی که فیلتر الیافی درون هوزینگ باشد، حذف مواد فیزیکی درشت از آب اتفاق میفتد. و همچنین اگر فیلتر های کربن داخل محفظه هوزینگی قرار گیرند، به حذف کلر و به طور کلی مواد شیمیایی خواهند پرداخت.

بهترین هوزینگ تصفیه آب چه هوزینگی است؟
هوزینگ ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. بهترین هوزینگ تصفیه آب هوزینگی است که با دوام باشد، فشار و دمای محیط فیلتراسیون را بتواند تحمل کند و متریال ساخت آن دارای بهترین کیفیت باشد.

هوزینگ های متنوعی در بازار ایران وجود دارند. شرکت پاکاب گستر، انواع هوزینگ های تصفیه آب ایرانی و تایوانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با تجربه به دست آمده، هوزینگ های ارگانیک و تانک پک تایوان از بهترین هوزینگ های تصفیه آب موجود در بازار ایران هستند. شرکت تانک پک یکی از بزرگ ترین شرکت های تصفیه آب است که تخصص آن در حوزه تولید محصولات تصفیه آب به خصوص مخزن ذخیره است.

یک هوزینگ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
هر قطعه دستگاه تصفیه آب همانند دیگر وسایل منزل دارای ویژگی های مختلفی است. هوزینگ تصفیه آب مناسب و خوب دارای ویژگی ها و مشخصات زیر می تواند باشد:

  • متریال به کار رفته در آن باید در برابر مواد شیمیایی و آلاینده های مایعات مقاومت کند. به عبارت دیگر مواد بر پایه فود گرید یکی از بهترین متریال ها برای ساخت قطعات تصفیه آب است.
  • باز کردن، تعمیر و تعویض هوزینگ مورد نظر باید آسان و سریع باشد.
  • دارای فضای فیلتراسیون بزرگی باشد.
  • مطابق با استانداردهای کیفیت تصفیه آب مانند ASMA، PED که توسط نهادهای نظارتی تنظیم شده است.
  • دارای گوشه های منحنی طور باشد، که شکستگی ناشی فشار های بالا بر هوزینگ را حداقل می رساند و به راحتی تمیز می شوند.
  • فرآیند فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب را با اختلال مواجه نکند.
  • هوزینگ دستگاه تصفیه آب بتواند در دمای فرآیند تصفیه آب، فشار عملیاتی و نرخ جریان با دوام باشد.
  • فاقد ترک ها یا شکاف هایی باشد که مواد آلوده و زباله را درون خود جای دهد.

به چه هوزینگی برای دستگاه تصفیه نیاز دارم؟
در صورتی که هوزینگ دستگاه تصفیه آب شما دچار مشکل شده است، باید حوزینگی را انتخاب کنید که بتواند به نیاز های شما به بهترین نحو ممکن پاسخ دهد.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب شما از نوع خانگی است، هوزینگ های بسیار متنوعی در سایت دیجی پاکاب برای شما وجود دارد. انواع هوزینگ های ایرانی و تایوانی با قیمت بسیار مناسب، به صورت عمده یا تکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>