اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الیاف

بیش ترین رشد در استفاده از الیاف آکریلیک به خاطر جایگزینی آن با پشم است. آکریلیک ها بسیاری از خواص مطلوب پشم را دارا بوده و در عین حال در بسیاری از حوزه ها که پشم در آن ها کمبود دارد، برتر هستند. الیاف آکریلیک مانند پشم، به دلیل گرمی، نرمی، توده زیاد، کیفیت کرک و توانایی بازیابی کشش ارزشمند هستند.

ضمناً آکریلیک ها کم هزینه تر، مقاوم تر در برابر سایش و حمله شیمیایی و نسبت به تخریب ناشی از نور و گرما پایدارتر هستند. به علاوه آکریلیک ها، به وسیله بید و عوامل زیستی مورد حمله قرار نمی گیرند.آکریلیک ها، در رقابت سختی با نایلون، پلی استر و پلی اولفین هستند و فقط در بازارهایی نفوذ کرده اند که در آن جا یک مزیت واضح در خواص بحرانی دارند.

برای مثال آکریلیک ها از نظر مقاومت در برابر نور خورشید برتری دارند که باعث می شود در کاربردهای فضای باز مانند سقف خودروهای با سقف برزنتی، چادرها و سایه بان ها با ارزش باشند. آکریلیک های رنگ شده با رنگ دانه می توانند در کاربردهایی که در آن ها حداکثر مقاومت در برابر محو شدن و از بین رفتن نیاز است به کار روند.

در کاربردهایی مانند سایه بان که نیاز به مقاومت در برابر شعله زیاد نیاز دارند از الیاف مودآکریلیک استفاده می شود. آکریلیک هایی که کومنومر کمی دارند، در برابر حمله شیمیایی و حرارتی بسیار مقاوم هستند. این خصوصیات باعث می شود آکریلیک ها برای فیلترهای صنعتی و جداکننده باتری مناسب باشند.

در بازار پوشاک عمومی، الیاف آکریلیک و مودآکریلیک به عنوان خز مصنوعی یا پارچه با ظاهر خز مانند استفاده می شوند. در این بازار، این الیاف یک محصول ممتاز هستند که در پارچه های لباس، ساتن و پاپیلن بسیار شیک مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها برای عایق بندی مواد، مانند کاپشن و بخش های خارجی لباس اسکی مفید هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>