اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میلگرد

انواع گوناگونی از چسب های کاشت میلگرد و بولت با برندهای مختلف و صاحب نام در این صنعت توسط شرکت های گوناگون با قیمت پایین و حجم بالا به فروش می رسد. چسب های کاشت میلگرد دارای ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربردی متنوعی بوده و به طور کلی از نقطه نظر بسته بندی و استفاده به سه شیوه تولید و روانه بازار می گردند.چسب های کاشت میلگرد کپسولی، چسب های کاشت میلگرد با بسته بندی کارتریجی و چسب های کاشت شیمیایی میلگرد با بسته بندی حجمی و کیلوگرمی.

1 - چسب کاشت میلگرد کپسولی

چسب کاشت میلگرد کپسولی در داخل شیشه های شفاف تولید و عرضه می گردد و به چسب کاشت بولت شیشه ای و پیچشی نیز معروف هستند. این چسب ها به صورت دو جزئی بوده و از خانواده رزین های پلی استر و رزین اپوکسی وینیل استر بوده و در حجم های مختلف تهیه و عرضه می گردد. چسب کاشت میلگرد کپسولی پس از شکستن جداره شیشه در مدت زمانی کوتاه گیرش بسیار بالایی ایجاد می کنند که در برابر محیط های بسیار خورنده و اسیدها بسیار مقاوم هستند.

2- چسب کاشت میلگرد حجمی

چسب کاشت میلگرد حجمی و کیلوگرمی یا فله ای که عموماً به صورت دو جزئی و یا سه جزئی می باشد، نوعی مخلوط سه جزئی بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول و سخت کننده یا هاردنر پلی آمید می باشد. چسب کاشت میلگرد حجمی چسبندگی فوق العاده ای به سطوح مختلف بتنی و فولادی داشته و دارای خاصیت خود متراکمی و مقاومت های فوق العاده زیاد کششی و خمشی است.

3- چسب کاشت میلگرد کارتریجی

چسب کاشت میلگرد کارتریجی به صورت دو جزئی بوده و عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین می باشد که به منظور نصب و استقرار بولت و یا آرماتور در سطوح مختلف بتنی، سنگی و چوبی به کار برده می شوند.از بین سه نوع چسب کاشت میلگرد اشاره شده، تجربه نشان داده است که بهترین نوع چسب نوع کارتریجی می باشد.

از جمله مزایای این نوع چسب در کاشت میلگرد و بولت می توان به راحتی و سهولت در اجرا، پایین بودن خطای دستگاهی و انسانی و کیفیت بسیار بالا در کاشت انکرها اشاره نمود. همچنین در بخش های کرمو و ترک خورده بتن نیز بهترین مقاومت را از خود نشان می دهند. در کنار تمامی مزایای ذکر شده می توان تنها عیب این چسب های کاشت میلگرد نسبت به سایر چسب های تولیدی دیگر را بالا بودن قیمت چسب کاشت میلگرد کارتریجی عنوان کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>