اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در تمامی جاده های استان از امروز آغاز شد و در بازه های زمانی معین شده ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در کردستان

سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که روزانه به صورت میانگین 50 دستگاه انواع کامیون های ترانزیت سوخت در جاده های استان تردد می کنند، اظهار داشت: مرحله اول ممنوعیت تردد این تانکرها امروز 25 اسفند آغاز شد و تا پنج فروردین سال آینده ادامه دارد.
وی اضافه کرد: مرحله دوم ممنوعیت این خودروها نیز از هشت فروردین تا 17 فروردین سال آینده اجرایی می شود و از تردد آنها در جاده های کردستان ممانعت می شود.
فرمانده پلیس راه کردستان افزود: در روزهای 28 و 29 اسفند سالجاری هم در محورهای بانه-سقز و مریوان-سنندج از هفت صبح تا 10 شب عبور هرگونه کامیون ممنوع است.
سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه تنها در موارد ضروری امکان تردد کامیون در روزهای ممنوعیت وجود دارد، تأکید کرد: در روزهای 12، 13، 14 و 16 فروردین سال آینده ممنوعیت تردد کامیون اجرا می شود.
وی همچنین یادآور شد: بر اساس تصمیمی که به صورت سراسری گرفته شده است، از 25 اسفند تا پایان تعطیلات، خودروهایی که برابر ماده هشت رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی بیش از 10 میلیون ریال جرائم رانندگی دارند توقیف نمی شوند و تنها به تذکر به آنها اکتفا می شود.

طول شبکه راه های کردستان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، 22٦ کیلومتر بزرگراه، 308 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 300 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>