اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ های خشک شونده با رطویت رنگ هایی هستند که رزین آن ها در واکنش با بخار آب یا رطوبت هوا خشک و پخته می شوند. رنگ های پلی اورتان تک جزئی پخت رطوبتی، اتیل سیلیکات تک جزئی و اتیل سیلیکات دو جزئی از رنگ هایی هستند که با این مکانیسم پخت می شوند.

از این نوع رنگ ها اتیل سیلیکات دو جزئی در محیط های شرجی و ساحلی استفاده زیادی می شود.رنگ پلی اورتان تک جزئی حاوی ایزوسیانات آزاد است که ترکیب آن با بخار آب در هوا به خشک شدن رنگ می انجامد.رنگ های پخت شیمیایی یا رنگ های هم واکنشی به رنگ هایی گفته می شود که رزین اصلی آن ها در واکنش با یک جزء دیگر با نام هاردنر (سخت کننده) و یا کاتالیست سخت و پخته می شوند.

جزء اول و جزء دوم این رنگ ها در ظروف جداگانه ای نگهداری می شود که قبل از اعمال رنگ با هم مخلوط می شوند. پلیمریزاسیون آن ها پس از اختلاط شروع شده و پس از اعمال بر روی سطح قطعه تکمیل می شود. پخت رنگ در این مکانیسم کمتر به هوا و رطوبت وابسته است، هر چند که دما، رطوبت و جریان باد در زمان خشک شدن و حتی عدم اعمال آن ها موثر است.

رنگ های پخت حرارتی، رنگ هایی هستند که پلیمریزاسیون و پخت آن ها در دماهای بالاتر از دمای محیط (معمولاً از 175 تا 205 درجه سانتیگراد) اتفاق می افتد. رنگ های پودری، فنولیک، سیلیکون آلکید و رنگ های آلومینیومی دما بالا از جمله ی این گروه از رنگ ها هستند. متداول ترین رنگ های صنعتی پخت حرارتی، رنگ های فنولیک و اپوکسی فنولیک هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>