اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ میکروبی یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگی کردن رزین اپوکسی و ساخت آثار هنری رزینی محسوب می شود. فقط کافیست یک یا چند قطره از رنگ میکروبی را در محلول رزین و هاردنر بریزید و هم بزنید تا رنگ دلخواهتان ایجاد شود.

اما در نظر داشته باشید از آنجایی که رنگ میکروبی به سختی در رزین حل می شود این کار را طول ندهید تا مانع خشک شدن رزین شوید. حتما از اجسام پلاستیکی برای هم زدن استفاده کنید و چند دقیقه بعد از ترکیب رنگ و رزین نسبت به قالب گیری رزین اقدام کنید تا در رزین حباب ایجاد نشود.

رنگ کردن سطوح فلزی

فکر می کنید نقاشی کشیدن روی فلزات ممکن است؟ با استفاده از رنگ میکروبی به راحتی می توانید آثار هنری خارق العاده ای روی سطوح فلزی ایجاد کنید. رنگ میکروبی به خوبی روی آلومینیوم، سطح مسی و فولاد ضد زنگ می چسبد.بنابراین از هر یک از اینها می توانید برای رنگ زدن استفاده کنید. بسیاری از هنرمندان از این سطوح برای ساخت جواهرات نظیر گوشواره و دسبتند استفاده می کنند.

بنابراین برای این کار لازم است ترفندهای ساخت جواهرات فلزی را نیز بدانید و در نهایت با رنگ زدنشان از آن ها اشیاء خاص و جذابی ایجاد کنید.هر جسم موزاییکی یا سرامیکی نظیر گلدان، در هر شکلی که باشد یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ شدن با رنگ میکروبی محسوب می شود. شما می توانید خیلی سریع و راحت این اجسام را به کمک این نوع رنگ، به یک اثر هنری تبدیل کنید.

از رنگ میکروبی برای طراحی و رنگ آمیزی بشقاب های چینی و سرامیکی نیز استفاده می شود. هرچند این کار با توجه به رقیق بودن رنگ کمی دشوار است و خشک شدن رنگ نیز کمی مساله ساز خواهد بود اما معمولا پس از اینکه طرح مورد نظر روی چنین بشقاب هایی کشیده شد می توان آن را در مایکروفر یا فر قرار داد تا با حرارت 150 درجه به مدت یک ساعت بماند تا رنگ به خوبی به ظرف بچسبد.

اگرچه حرارت به خوبی رنگ را به ظرف می چسباند اما باید در نظر داشته باشید که شستن چنین ظرفی در ماشین ظرفشویی موجب از بین رفتن طرح رنگی روی آن خواهد شد بنابراین بهتر است ظروفی که با رنگ الکلی جوهری رنگ آمیزی شده اند را با دست بشویید.

رنگ های میکروبی به راحتی روی سطوح شیشه ای جاری می شوند و ترکیبی زیبا از رنگ ها ایجاد می کنند. نتیجه نهایی این کار شبیه شدن یک شیشه معمولی به شیشه های رنگی کارشده در معماری های ساختمان های قدیمی می شود.

وقتی شیشه رنگ شده با رنگ جوهری الکلی در معرض نور قرار می گیرد، جلوه ای خاطره انگیز و دوست داشتنی ایجاد می کند. بهتر است پس از رنگ زدن شیشه با رنگ میکروبی صبر کنید تا رنگ خشک شده و برای تداوم رنگ روی این سطح، به روی آن فیکساتور شیشه بزنید.

ساخت تابلو نقاشی

یکی از کاربردهای مهم رنگ میکروبی در ایجاد تابلوهای نقاشی خلاقانه و رنگارنگ است. از آنجایی که این رنگ یکدست اجرا نمی شود و طیفی از رنگ را روی تابلو ایجاد می کند، بسیاری از هنرمندان این نوع رنگ جوهری را برای ساخت تابلوهای ابسترکت که با ترکیب رنگ های مختلف ساخته می شوند استفاده می کنند.برای این کار از تکنیک های مختلفی کمک گرفته می شود و ابزار مختلفی برای این کار لازم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>