اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر قلیایی (Alkaline filter) در تصفیه آب خانگی:
برای اینکه بهتر بتوانیم با آب قلیایی و فیلتر قلیایی که امروزه در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود آشنا شویم ابتدای امر باید بدانیم PH چیست و بدن در چه PH ای بهتر کار می‌کند PH: potential of hydrogen به معنی پتانسیل هیدروژن بررسی غلظت یون هیدروژن در آب و نشان دهنده قدرت یون انتی اکسیدان هیدروژن در آب می باشد.

تصفیه_آب15

مقیاس اندازه گیری PH از 0 تا 14 می باشد که عدد 7خنثی است و هرچه از 7به پایین برویم اسیدی و بالعکس از عدد 7 به بالا قلیایی می باشد. خون در بدن انسان به طور طبیعی در PH معادل 7/365 است.

اثرات آب قلیایی و تاریخچه استفاده از آن:
در سال 1931 دانشمندان ژاپنی از سوی دولت ماموریت داشتند تا بر روی آب قلیایی تحقیقاتی انجام دهند و پس از آزمایشات متعدد مشخص شد که این آب بر روی سلامت انسان تأثیرات مثبت بسیار زیادی می‌گذارد اما این تحقیقات از سال 1993 به صورت علمی صورت گرفت و اثرات معجزه گر آن بیشتر مشخص گردید.

آب قلیایی به دلیل وجود یون های هیدروژن دارای خاصیت انتی اکسیدان بالایی می باشد که در پیشگیری و درمان سرطان، کنترل دیابت، جلوگیری از پیری زود رس، جلوگیری از ترش کردن معده یا رفلکس معده، جلوگیری از افسردگی، کمک به تنظیم کارکرد کبد و حذف کلسترول و کنترل مقداری از تری گلیسرید و استحکام استخوانها و کمک به دیگر اعضا بدن و حتی درمان برخی بیماریهای صعب العلاج موثر می باشد.

مضرات آب قلیایی:
تقریبا آب قلیایی ضرر خاصی برای بدن ندارد مگر اینکه در زمان مناسب و تحت کنترل استفاده نگردد. کسانی که مشکل هضم غذا به دلیل کمبود اسید غذا دارند یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا به دلیل خنثی نمودن اسید معده نباید از اب قلیایی استفاده کنند.

مثلا بعضی از داروها باید در روده باز شود که با خوردن اب قلیایی همراه با دارو در معده باز می شود. کودک زیر دو سال به دلیل اینکه محیط معده قلیایی دارد بهتر است از این آب استفاده نکند. افراد پیر 1 ساعت قبل غذا و 2 ساعت بعد از غذا آب قلیایی ننوشند.

همچنین فردی که بیماری خاص دارد باید با پزشک خود مشاوره نماید. این آب با قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل هوا واکنش نشان می دهد و نگهداری آن در ظروف پلاستیکی نیز مضر می باشد و در آخر آیا استفاده از آب قلیایی ایمن است.

مسئله ای که بسیاری از متخصصان بهداشت با آب قلیایی دارند ادعای سلامتی آن است که با چه روشی ساخته شده است نوشیدن آب قلیایی طبیعی به طور کلی ایمن است زیرا دارای مواد معدنی طبیعی می باشد با این حال توصیه می‌گردد از فیلترهای مرغوب قلیایی که در بازار وجود دارد استفاده کنید چرا که در فیلترهای ارزان قیمت فقط از آهک استفاده شده و تأثیرات انتی اکسیدانیه قوی ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>