اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه کربنی بر پایه چوب:
چوب نوع متمایزی از تصفیه را نسبت به ذغال سنگ فراهم می‌کند.کربن های بر پایه چوب دارای نوع دیگری از تخلخل (بیشتر منافذ متوسط و بزرگ) هستند.

تصفیه_آب23

که چگالی کمتری را میسازد.از آنجایی که کربن اکتیو از چوب تولید می‌شود، منبعی تجدید پذیر است و نیاز به استخراج از معدن ندارد. مشکلی که در مورد این نوع کربن ها موجود دارد این است که درخت ها دهه ها طول میکشد تا درخت ها به بلوغ خود برسند، پس بنابر این کربن اکتیو های تولید شده از این روش به این زمان وابسته اند.

یکی از دلایل محکم مناسب بودن کربن های چوبی، بی رنگ کردن و حذف طعم از آب است.به دلیل فراوانی منافذ بزرگ ترش، مواد معدنی حل شده ی خاصی را جذب می‌کند و ذرات بزرگ تر را حذف می کند.

تصفیه خانه های فاضلاب از آن برای تصفیه کردن آب استفاده می کنند؛ در حالی که صنایع غذایی اغلب از آن برای بی رنگ کردن آب میوه ها، مواد الکلی و سایر محصولات استفاده می کنند. همچنین کربن چوب غیر سمی است. قبل از اینکه به صورت یک بلوک کربن به هم متصل شود، شبیه به خاک سیاه بسیار ریز است.

چوب درختان بالغ پودر می شود، و سپس سازندگان آن را با استفاده از روش های فسفریک اسید یا کلرید روی به کربن اکتیو تبدیل می کنند.روش فسفریک اسید به دلیل افزایش سرعت و عدم تولید نمک روی ترجیح داده می شود. نتیجه کربنی است که دارای تخلخل موثر، تصفیه سریع و جذب خوب است. کربن اکتیو های مبتنی بر چوب برای کسانی که می خواهند طعم، رنگ و بو را در آب خود از بین ببرند، بهترین است.

ویژگی های مختلف کربن اکتیو های مبتنی بر چوب را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
برای از بین بردن بعضی از آلاینده های معین مفید است.مخصوصا برای کسانی که مایل به حذف برخی از طعم ها، بوها یا رنگ ها از آب خود هستند، کربن اکتیو های مبتنی بر چوب گزینه مناسبی است.

تجدید پذیر است، اما همیشه به راحتی در دسترس نیست. به دلیل مدت زمان لازم برای رشد درختان، هر قطعه چوب می تواند نمایانگر چندین دهه سرمایه گذاری در زمان باشد. با این حال، این نوع منابع قابل جبران هستند و تأثیر کربنی کمی دارند.

اندازه منافذ آن باعث می شود نتواند آلاینده های زیادی را تصفیه کند. از آنجا که کربن اکتیو های مبتنی بر چوب از منافذ متوسط و بزرگ تشکیل شده اند، قادر به حذف بسیاری از آلاینده های ریزتر نیستند.این مورد، روش تصفیه با کربن اکتیو های مبتنی بر چوب را برای افرادی که به دنبال تصفیه با درجه بالاتر هستند را کمتر ایده آل می‌کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>