اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کربن اکتیو های بر پایه کوکونات:
پوسته نارگیل یکی از جدیدترین و امیدوار کننده ترین گزینه ها برای فیلترهای کربن اکتیو است. تراکم منافذ کوچک در نارگیل بسیار بیشتر از انواع دیگر کربن اکتیو ها است. یعنی مقدار سطح بیشتر و تخلخل بیشتری را داراست.

تصفیه_آب22

در قیاس با ذغال سنگ بتمنس، حاوی 50 درصد منافذ کوچک بیشتر است. این ویژگی سبب می شود که نارگیل بتواند مواد آلی فرار را جذب کند، که حذف آنها از آب با استفاده از روش های دیگر دشوار است.

خلوص کربن پوسته نارگیل نیز آن را به گزینه ی بهتری برای کربن اکتیو تبدیل می کند. در حالی که کربن های دیگر به دلیل دارا بودن خاکستر معدنی می توانند در آب طعم ایجاد کنند، پوسته نارگیلی مقدار نسبتا کمی از این خاکستر ها را داراست. این کربن یک کربن بلاک سازگار و یکنواخت ایجاد می کند که از نظر کیفیت از سایر گزینه ها بهتر عمل می کند.

تولید کربن اکتیو پوسته نارگیل نیز ساده تر است. چوب و ذغال سنگ، هر دو مقدار قابل توجهی از خاکستر و اجزای ریز کربن را تولید می کنند، در حالی که نارگیل مقدار کمتری از هر یک از این آلاینده ها را ایجاد می کند.

به دلیل این کمبود گرد و غبار در این نوع کربن، و به دلیل اینکه برداشت نارگیل یک فعالیت تجدید پذیر و سالانه است و باعث از بین رفتن درختان نمی شود، می توان این روش را به عنوان روش سبز به دست آوردن کربن اکتیو در نظر گرفت.

مزایای کربن اکتیو:
به گفته ی وبسایت کربن بلاک تک مزیت های استفاده از کربن اکتیو هایی بر پایه نارگیل شامل موارد زیر هستند.

تجدید پذیر هستند. نارگیل در مناطق گرمسیری رشد می کند و می تواند برای سال های زیادی حفظ شود. این باعث می‌شود که به طور پیوسته ای کربن تولید کنند، در حالی که یک درخت در طول زندگی اش بیشتر از یک منبع برای ساخت کربن نمی تواند تولید کند.

در طول سال رشد می کنند. نارگیل را می توان سه تا چهار بار در طول سال برداشت کرد، که این ویژگی امکان بازیابی مداوم منابع تولید کربن را فراهم می کند.

منبع سبز کربن هستند. به درختان به عنوان منبع ذخیره کربن فکر کنید. آنها دی اکسید کربن را از اتمسفر می گیرند و کربن را ذخیره می کنند و در این فرآیند اکسیژن تولید می کنند. با پرورش درختان نارگیل و استفاده مداوم از پوسته آنها برای تولید کربن بلاک ها، آن منبع ذخیره ی کربن، به شکل جامد باقی می ماند و در جو نمی سوزد.

تخلخل بالایی دارند. علاوه بر این، کربن اکتیو مبتنی بر پوسته نارگیل دارای چگالی بالایی از منافذ کوچک است، که اجازه می دهند، بهترین تصفیه ی آلاینده ها انجام شود.

ساختار فشرده ای دارند. یکی دیگر از مزایای ریز تخلخل بودن کربن اکتیو مبتنی بر پوسته نارگیل، ایجاد مقاومت مکانیکی بالا در کربن است.این به معنای افزایش سختی و مقاومت خوب در برابر سایش است.

آب تمیزتری ایجاد می کنند. قابل توجه ترین مزیت آن ها این است که کربن اکتیو مبتنی بر پوسته نارگیل تمیزترین آب را در مقایسه با کربن اکتیو های دیگر ایجاد می کند. این مورد به دلیل تخلخل و حجم کل منافذ است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>