اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عوارض عوض نکردن فیلتر یخچال:
متاسفانه! بسیاری از افراد، هیچ گونه توجه ای به زمان تعویض فیلتر یخچال خود نمی کنند؛ و بر این باور هستند که نیازی نیست این فیلتر را تعویض کنند. این باور بسیار غلط می باشد! زیرا، با به پایان رسیدن طول عمر فیلتر عملکرد یخچال را نیز تحت شعاء قرار می دهد؛ و دیگر کارایی قبل را ندارد و حتی عوارضی را از خود به جای می گذارد.

تصفیه_آب19

آب را به شکل مناسب تصفیه نمی کند:
پس از به پایان رسیدن عمر فیلتر آب یخچال شما، دیگر عمل تصفیه آب را انجام نمی دهد؛ و حتی پس از مدتی مزه و بوی آب یخچال را تغییر می دهد. اگر چنین چیزی برای شما اتفاق افتاد، باید بدانید مواد داخل فیلتر آب یخچالتان فاسد شده است.

فاسد شدن مواد داخل فیلتر:
یکی دیگر از، عوارض تعویض نکردن فیلتر یخچال، فاسد شدن مواد داخل فیلتر می باشد. و باید در نظر داشته باشید، با فاسد شدن مواد داخل فیلتر این مواد می تواند به صورت یه سم خطرناک عمل کند؛ و باعث مسمومیت شما و خانواده تان شود.

کیپ شدن مسیر آب:
یکی از مرسوم ترین عوارض تعویض نکردن فیلتر، رسوب مواد و املاح در داخل آب می باشد؛ که این امر سبب کیپ شدن مسیر آب می شود. اگر پس از مدتی، متوجه شدید که فشار آب یخچال شما پایین آمده است؛ باید بدانید فیلتر شما رسوب کرده است و مسیر آب را سد نموده است.

باعث سوختن یخ ساز یخچال می شود:
با رسوب نمودن مواد در آب، سبب می شود تا عملکرد یخ ساز دچار اشکال شده؛ و با افزایش یافتن این رسوبات در آب سبب انسداد لوله یخ ساز شده. در پایان، باعث سوختن یخ ساز می شود؛ زیرا این قطعه بسیار حساس می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>