اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ جوهری

گروهی از افراد رنگ ترنسپرنت را یک نوع رنگ مخصوص به رزین می دانند و معتقد هستند این رنگ در هیچ دسته بزرگ تری جای نمی گیرد. بنابراین آن را باید در یک گروه مستقل قرار داد.این افراد همچنین با معرفی انواع رنگ ترنسپرنت، آن را به دسته های کوچک تر تقسیم می کنند.اما در حقیقت بهتر است بدانید ترسپرنت یکی از انواع رنگ جوهری است و در زیر مجموعه این ماده قرار می گیرد.

این رنگ ها، روشن و شفاف هستند، نور را از خود عبور می دهند و میزان شفافیت آن ها بیش از سایر انواع رنگ جوهری است.اکنون که با مفهوم ترنسپرنت و وجه اشتراک آن با رنگ جوهری آشنا شدید، سه نمونه زیر را به عنوان اصلی ترین نمونه های رنگ دوم معرفی می کنیم:

  • رنگ ترنسپرنت
  • رنگ جوهری الکلی
  • رنگ میکروبی

رنگ جوهری الکلی یکی دیگر از انواع این رنگ به شمار می آید که بر پایه الکل ساخته شده است. به عبارت دیگر حلال رنگ جوهری در این مدل، الکل است که به آن خاصیت فرار بودن بسیار بالایی می دهد.رنگ میکروبی نیز از دیگر موارد این فهرست است که می تواند بر پایه الکل یا تینر باشد و برای استفاده از آن، به رنگ سفید احتیاج دارید. این رنگ فرار نیست و در هنگام استفاده به شکل سلول ها و قارچ های سه بعدی در می آید.

نواع رنگ جوهری کاربردی شبیه به یکدیگر دارند و استفاده اصلی از هر سه نوع آن ها را باید بیشتر در دیزاین و طرح زدن روی رزین های بی رنگ یا رنگی خلاصه کنیم.این نوع رنگ بیشتر در هنگام اجرای تکنیک هایی مانند ابر و باد، تکنیک آبستره و در مورد تلفیق چوب و رزین مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین اگر می خواهید روی یک قطعه رزین با کاربری مختلف تکنیک کف و موج دریا را به نمایش بگذارید، می توانید از نوع رنگ میکروبی استفاده کرده و آن را با رنگ سفید مخلوط کنید.از سوی دیگر در مواردی که از رزین اپوکسی برای ایجاد پوشش طرح دار و براق در کف یا سقف ساختمان ها استفاده می کنید، طرح زدن با رنگ های جوهری، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>