اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ پودری

رنگ یکی از کاربردی ترین اجزا در هر صنعتی است. اکنون دیگر کمتر وسیله یا قطعه ای را می توان دید که رنگ جزء اصلی آن نباشد. به همین دلیل هم هست که کیفیت و ساختار آن اهمیت بسیار زیادی دارد. رنگ پودری یکی از کاربردی ترین انواع رنگ است که از ترکیب مواد مختلف به دست آمده و بیشتر در صنایع تولید ابزارآلات استفاده می شود.

همان طور که از نام رنگ پودری مشخص است، این رنگ ها به صورت پودر تولید و به بازار عرضه می شوند. این نوع از رنگ ها را از ترکیب مواد مختلفی مانند رزین، عامل پخت، پیگمنت، فیلر و مواد افزودنی خاصی تولید می کنند. در واقع این مواد به حالت مذاب درآمده و در همین حالت باهم ترکیب می شوند و در نهایت به صورت پودر در می آیند.

این نوع رنگ ها کاملا با طبیعت سازگارند و امکان بازیافت آن ها نیز وجود دارد. ضریب ایمنی آن ها در برابر آتش سوزی بالاست و امکان ابتلا به بیماری های تنفسی و ریوی را کمتر می کند. کار با این رنگ ها بسیار سریع و کم دردسر خواهد بود و قیمت مناسب نیز یکی از مهم ترین مزیت های آن هاست.

رنگ پودری معمولا در برابر شوینده ها و تمیزکننده ها مقاوم است. به همین دلیل هم هست که از آن برای رنگ آمیزی وسایل منزل یا قطعات صنعتی استفاده می شود. بیشتر این رنگ ها در برابر حرارت نیز مقاوم هستند و در صورت داغ شدن فرسوده نشده و نمی ریزند.

این رنگ ها مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل در اثر ضربه خوردن خراش پیدا نمی کنند یا پوسته پوسته نمی شوند. این رنگ ها در برابر اصطکاک نیز کاملا مقاوم اند و در اثر ساییده شدن ظروف بر روی همدیگر، از بین نخواهند رفت.انواع رنگ پودری ظاهر زیبایی دارد و به همین دلیل در جلب نظر مصرف کنندگان لوازم خانگی و صنعتی بسیار موثر خواهد بود.

انواع رنگ پودری معمولا برای رنگ آمیزی قطعات خودرو و لوازم منزل استفاده می شود. بعضی از آن ها را می توان برای کاربردهای تزئینی نیز استفاده کرد. کاربرد رنگ پودری در صنایع مختلف، متفاوت است. به طور مثال رنگ پودری به عنوان یکی از انواع رنگ رزین نیز شناخته می شود.

به همین دلیل باید با توجه به کاربرد موردنظر خود این رنگ ها را خریداری کنید. مزیت اصلی این رنگ ها، قابلیت بازیافت آن است که هزینه های کار را تا حد زیادی کاهش می دهد. تنها باید توجه داشته باشید که با بازیافت این رنگ ها مقاومت مکانیکی و شیمیایی آن ها کاهش می یابد. پس باید از موادی استفاده کنید که مقاومت آن ها را افزایش دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>