اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

پرایمر در نقاشی ساختمان نقش مهم و بسزایی دارد؛ زیرا این مایع مانند یک چسب قوی و مقاوم عمل می کند و رنگ را محکم و مقاوم بدون هیچ مشکلی در دراز مدت بر روی سطح دیوار بدون ترک و پوست پوست شدن نگه می دارد. در رنگ های اکریلیک باید حتماً اول بر روی سطح دیوار رنگ پرایمر را بکشیم و بعد از این کار رنگ اکریلیک استفاده کنیم.ساختمانی که سطح آن قبل از رنگ آمیزی و نقاشی از رنگ پرایمر استفاده شده است نمایی زیباتر و جلوه خاصی دارد.

رنگ با پیش زمینه پرایمر دارای دوام و مقاومت بالا در مقابل رطوبت و آب بوده و نفوذ ناپذیری بالایی دارد پس در نتیجه دارای طول عمر بالاتر و کیفیت عالی می باشد.همچنین رنگ با پیش زمینه پرایمر این مزیت را دارد که میزان استفاده از رنگ اصلی کاهش پیدا کند و رنگ کمتری مورد برای نقاشی ساختمان نیاز باشد. استفاده از پرایمر در پیش زمینه نقاشی ساختمان کمک می کند تا دیوارها سطح صاف و یکدستی پیدا کنند. همینطور در ادامه سبب می شود که سنگ کاری ساختمان بسیار مرتب و تمیز انجام شود. در نهایت نمای سنگ کاری نایابی خواهید داشت.

پرایمر آکریلیکی و پرایمر پلی یورتانی از نوع پرایمر های مورد نیاز برای نقاشی ساختمان هستند. و همچنین از بهترین و با کیفیت ترین پرایمر دیوار در نقاشی ساختمان محسوب می شوند. انواع رنگ دیوار دیوار با مایع پرایمر بسیار کار راحت و آسانی است ولی باید حتماً با کمی حوصله، وقت و دقت اضافه برای رنگ آمیزی ساختمان از پرایمر استفاده کنید.

انتخاب پرایمر

در ابتدا باید مایع پرایمر خود را متناسب با جنس دیوار و سطح خود انتخاب کنیم.سپس این عایق مقاوم را بر روی سطح دیوار با استفاده از فرچه مخصوص یا غلظت بکشید و تمام سطح را به وسیله پرایمر رنگ آمیزی کنید.

شروع بتونه کاری

و بعد از خشک شدن پرایمر و بستن آن روی دیوار کار بتونه کاری را شروع کنید.

سنباده کشی

در آخر به کمک سنباده ناهمواری ها را صاف کنید. البته سنباده باید در تمام مراحل بعد اتمام کار به طور کامل روی سطح کشیده شود تا تمام ناهمواری های ریز نیز از بین برود و نتیجه بهتری در اتمام کار به دست آورید. بعد از انجام این مراحل و پایان سندباده کشیدن دیوار، سطح شما آماده رنگ آمیزی زیبا و بی نظیری است.

در رنگ آمیزی که قبل از آن از پرایمر استفاده شده باشد رنگ با کیفیت عالی به دیوار می چسبد و حتی در دراز مدت نیز رنگ کیفیت خود را به هیچ وجه از دست نمی دهد زیرا سطح دیوار قبل از نقاشی اصلی از پیش به نوعی عایق بندی شده است. همان طور قبلاً هم به این موضوع اشاره شد این ماده برای تمام سطح های متنوع مانند سطح گچی، آجری، سیمانی، چوبی و غیره نیز استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>