اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ علامت گذاری ترموپلاستیک جاده، به دلیل سخت بودن و بازتابندگی، به عنوان محبوب ترین ماده برای رنگ خط کشی خیابان ها استفاده می شود و آن را برای جاده ها و بزرگراه های پرتردد ایده آل می سازد. این رنگ پس از گرم شدن تا 180 درجه سانتیگراد، با اسپری روی سطح جاده قرار می گیرد و به همین دلیل است که گاهی اوقات آن را رنگ آمیزی داغ یا نوار گرم می نامند.

معمولاً برای افزایش اصطکاک و بازتاب اضافی سطح، از دانه های شیشه و پرکننده ها برای بهبود ایمنی رنگ خط کشی خیابان استفاده می شود. از نوار ترموپلاستیکی که از قبل آماده شده نیز می توان برای رنگ خط کشی خیابان استفاده کرد.

ترموپلاستیک معمولاً بر اساس استرهای اصلاح شده از رزین های صمغی یا روغن های بلند یا هیدروکربن های مصنوعی آلیفاتیک C5 ساخته می شود. این نوع رنک برای استفاده در جاده، باید تا 200 درجه سانتیگراد به بالا گرم شوند. پس از آن می توان آن ها را روی پیاده رو اسپری کرد. این رنگ ها، معمولاً خیلی سریع جامد می شوند و اختلالات ترافیکی را به حداقل می رساند.

مارک های ترموپلاستیک با ضخامت 1 میلیمتر حدود سه سال دوام می آورد. البته اگر ضخامت آنها به 3 میلی متر برسد، خشک شدن آنها طولانی تر شده و پنج سال ماندگاری دارند. از نوارهای ترمو پلاستیک پلیمری پیش ساخته، علاوه بر اسپری یا پوشش های استرودر، می توان برای خطوط عابر پیاده یا علامت گذاری هایی مانند پیکان های چرخشی نیز استفاده کرد.

نوارهای ترموپلاستیک را با مشعل پروپان گرم می کنند تا نوار ذوب شود و زود جوش بخورد. این در حالی است که نوار های پلیمری، چسب حساس به فشار دارند. برخی از این نوارها به صورت موقت طراحی شده اند. اما برخی دیگر تا 5 سال و یا حتی بیشتر دوام دارند.

رنگ های بر پایه آب، برای رنگ خط کشی خیابان استفاده می شوند. این رنگ ها ضد لغزش بوده و آن را برای باندهای فرودگاه و مسیرهای مسابقه که نباید هیچ گونه بقایایی از جسم خارجی روی سطح وجود داشته باشد، ایده آل می کند.

طیف گسترده این رنگ ها، آن را به گزینه ای عالی برای پارکینگ ها، بنادر حمل و نقل، سطوح سنگفرش بلوک ها و غیره تبدیل می کنند. این رنگ ها از لحاظ زیست محیطی نیز کیفیت بالاتری نسبت به سایر گزینه ها دارند و از ویژگی های ایمنی بسیار خوبی برخوردارند. به طور مثال رنگ ترافیکی پایه آب یکی از انواع این رنگ هاست که کاربرد زیادی نیز در رنگ خط کشی خیابان دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>