اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

MMA یا متیل کریلات، یک پلاستیک سرد و عاری از حلال است که از لحاظ رنگ و خواص، بسیار به ترموپلاستیک شبیه است. این رنگ بسیار مقاوم است و بدون محو شدن، مدت زمان زیادی باقی می ماند. به گونه ای که آن را برای مناطق پر رفت و آمد، تقاطع ها، دوربرگردان ها و گذرگاه های عابر پیاده مناسب می کند.

این رنگ به صورت سرد استفاده می شود و به سرعت خشک می شود. بنابراین این امکان را به شما می دهد که کارها هرچه سریعتر تکمیل شوند.زمان پایین خشک شدن و مقاومت بالای رنگ، برای کاهش وقفه های ترافیکی بسیار مهم است.این رنگ ها، باید در برابر نور خورشید و به ویژه اشعه ماورابنفش خورشید دوام کافی داشته باشند.همچنین مقاومت کافی در برابر نوسانات دما، انعطاف پذیری جاده و غیره بسیار مهم است.

انواع رنگ های MMA موجود

رنگ های خط کشی جاده در برند های متفاوتی وجود دارند؛ اما در همه آن ها از رنگدانه های مشابه استفاده می شود.رنگ های سفید معمولاً حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند. رنگ های زرد در ابتدا با کرومات سرب رنگ آمیزی شده بودند؛ اما به دلیل سمیت رنگدانه، مدت ها است که از آن ها استفاده نمی شود.

یک چالش بزرگ برای تولیدکنندگان مواد مارک دار، تولید رنگدانه هایی است که به طور موثر از رنگ و ثبات کرومات سرب تقلید می کند. زیرا این ماده در برابر حرارت بالا، نور خورشید و اشعه ماورا بنفش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. رنگدانه جایگزین باید با استفاده از یک ماده خشک مایع که سریع خشک می شود، روی جاده قرار گیرد و باید تا جایی که امکان دارد، با ضخامت کم کشیده شود.

این ضخامت در حالی که ماندگاری بالایی دارد، باید کمتر از یک میلیمتر باشد. به طور معمول، نامرغوب ترین رنگ، رنگ لاتکس است که فقط یک یا دو سال دوام می آورد. رنگ های جاده حاوی رنگدانه رزین پلیمری، اکریلیک و آب به عنوان حلال هستند. با تبخیر آب، رنگ خشک شده و پلیمرها به هم پیوند داده می شوند.

یک نوع دیگر از انواع رنگ های مناسب خط کشی جاده ها، یک ترکیب محبوب یک اپوکسی و یک آمین است. این مواد باید تا حدود 40 تا 60 درجه سانتیگراد گرم شوند و برای شروع اتصال متقابل، با یکدیگر مخلوط شده و به جاده پاشیده شوند.

با برخورد مواد به سطح، اتصال متقاطع حاصل می شود و مواد در مدت 15 تا 30 دقیقه سفت می شوند. یکی دیگر از ترکیبات چند جزئی رنگ خط کشی خیابان، پلی اوره است که یک رزین آمین را با کاتالیزور ایزوسیانات مخلوط می کند. پلی اوره خیلی سریع و طی دو الی سه دقیقه بهبود می یابد و حدود 4 سال ماندگاری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>