اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

یکی از رنگ های مورد استفاده، رنگ های روغنی است. رنگ روغنی کاربرد بسیار وسیعی برای مصارف عمومی دارد که یکی از مصارف آن نیز سطح محصولات چوبی است. البته استفاده از این نو رنگ بیشتر برای مصارف غیر ظریف است.

رنگ های روغنی تمام سطوح روی چوب را در بر گرفته و هیچ نشانه ای از رگه ها و سطح روی آن باقی نمی گذارند. از این رو اگر سطح روی چوب شما دارای چنین رگه هایی است، این رنگ برای آن مناسب نخواهد بود.

اما برای مصارف معمولی، رنگ روغنی می تواند کیفیت قابل توجهی داشته و تمام سطح روی محصولات را بپوشاند. برای رقیق کردن رنگ نیز باید از تینر استفاده نمایید. کیفیت رنگ از میزان ترکیب رنگ با تینر تأثیر می پذیرد. بهتر است برای چنین رنگی از تینر روغنی استفاده کنید تا زمان خشک شدن رنگ نیز خیلی سریع نباشد.

رنگ فوری یکی از پرکاربردترین انواع رنگ ها برای رنگ آمیزی است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. همچنین کارگاه های حرفه ای نیز از انواع رنگ فوری برای رنگ آمیزی خود استفاده می نمایند. رنگ های فوری در انواع بسیار مختلفی در بازار موجود است که در ادامه به تشریح پرکاربردترین انواع آنها برای رنگ آمیزی چوب می پردازیم.

سیلر

سیلر یکی از انواع رنگ های فوری است که نقش محافظت از چوب برای جلوگیری از نفوذ رنگ را به عهده دارد. در واقع سیلر به عنوان اولین رنگ بر روی چوب استفاده می شود و مانع از نفوذ رنگ به رگه ها و داخل آن می شود. سیلر زدن باید در شرایط خاصی انجام پذیرد.

کیلر

بعد از استفاده از سیلر، کیلر زدن است. کیلر را نیز باید با استفاده از تینر فوری رقیق کرده و سپس روی سطح قبلی اعمال کنید.

پلی استر و نیم پلی استر

یکی دیگر از انواع رنگ فوری که مورد استفاده قرار می گیرد، پلی استر و نیم پلی استر است. این رنگ ها به عنوان لایه نهایی بعد از سیلر و کیلر استفاده می شوند و مقاومت بالاتری نسبت به آنها نیز دارا هستند. هر کدام از رنگ های پلی استر و نیم پلی استر انواع مختلفی دارند. هر کدام از آنها را می توانید رد انواع مات، نیم مات یا روشن استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>