اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

نتیجه واکنش های فلزات و آلیاژها با اکسیژن و رطوبت باعث ایجاد خوردگی روی آنها می شود. برخی از فلزات و آلیاژها به دلیل ترکیبات به کار گرفته شده در آنها به خودی خود مقاومت بالاتری در برابر خوردگی داشته و به این راحتی ها در چنین واکنشی قرار نمی گیرند و برخی نیز مقاومت در برابر خوردگی کمتری دارند.

پرایمر ضد خوردگی محصولی است که می تواند مقاومت در برابر خوردگی فلزات را تا میزان قابل توجهی افزایش داده و عملاً آنها را در برابر این واکنش مخرب مقاوم و مستحکم نماید.شاید شما تصور کنید که خوردگی خیلی نقش تأثیرگذاری در فلزات نداشته و استفاده از پرایمر ضد خوردگی نیز چندان ضروری نیست. اما باید بدانید که:

خوردگی و زنگ زدگی یکی از عواملی است که باعث کاهش استحکام و مقاومت فلزات شده و در دراز مدت توانایی تحمل بار آنها را نیز به شدت کاهش می دهد.یکی از عوامل اصلی تخریب ساختمان ها به دلیل کاهش مقاومت فلزات همین خوردگی و زنگ زدگی است.خوردگی یکی از عواملی است که بیشتری میزان هزینه در نگهداری محصولات مختلف را در صنایع مختلف روی دست صنعت گران باقی می گذارد.

با این اوصاف کشف مواد ضد خوردگی را باید به عنوان یک هدیه استثنایی حاصل از پیشرفت تکنولوژی در نظر بگیریم که وجود آنها علاوه ایجاد کیفیت های بسیار عالی در فلزات، باعث کاهش فوق العاده هزینه های نگهداری از آنها نیز می شود. پرایمر ضد خوردگی یکی از بهترین مواد برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فلزات است

بر روی سطح فلزات پوشش های مختلفی استفاده می شود که هر یک ویژگی خاص خود را داشته و برای کاربرد خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. وجود آنها نیز برای عوامل مختلفی لازم است. پرایمر ضد خوردگی اولین لایه ای است که روی فلزات قرار گرفته و وظیفه بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی را به عهده دارد.

این محصول دارای رنگدانه هایی است که به لحاظ شیمایی در برابر خوردگی مقاوم هستند. با قرار گیری این رنگدانه های روی فلزات مختلف این خاصیت به آنها اضافه می شود. رنگدانه های ضد خوردگی با تماس با سطح فلز وارد واکنش با آن شده و به نوعی به عنوان یک محافظ عمل می نمایند.

ساختار مختلفی را نیز می توان برای پرایمر ضد خوردگی متصور بود. با توجه به اینکه از فلزات در موارد مختلفی استفاده می شود، از این رو پرایمر ضد خوردگی نیز باید دارای ساختار و ویژگی های مختلفی باشد. برای مثال شرایط خوردگی فلزاتی که در داخل آب استفاده می شوند، با فلزات در ارتباط با هوا کاملا متفاوت است.

از این رو پرایمر مورد استفاده روی آنها نیز باید متفاوت بوده و ویژگی های مخصوص بر اساس شرایط محیطی را داشته باشد. نوع رنگدانه های به کار گرفته شده روی پرایمر در این مواقع متفاوت خواهد بود. در ادامه با تشریح ترکیبات پرایمر ضد خوردگی بهتر می توانید این ویژگی آنها را درک کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>