اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در نشست مشترک رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان درخصوص راهکارهای تسهیل تبالات مرزی بین دو کشور و فعال سازی کریدور شمال- جنوب بحث و گفتگو شد.

برنامه جدید برای رونق تجارت در کریدور شمال-جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گمرک، در نشست مشترک مهدی میراشرفی رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و صفر مهدی اف رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان درخصوص راهکارهای تسهیل تبالات مرزی بین دو کشور و فعال سازی کریدور شمال- جنوب بحث و گفتگو شد.

در این نشست میراشرفی ضمن تأکید بر افزایش رضایتمندی مردم و تجار دو کشور از عملکرد گمرکات خواستار ایجاد دروازه مشترک مرزی و تسریع در تبادل الکترونیکی اطلاعات بین گمرک ایران و آذربایجان جهت کاهش توقف مرزی شد.

همچنین رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان ضمن اشاره به اقدام جدید کشور آذربایجان برای اجرای مدیریت واحد مرزی توسط گمرک و انجام کلیه امور به نمایندگی از سایر سازمانها، خواستار اقدام مشابه از سوی گمرک ایران بمنظور افزایش سرعت و کاهش توقف مرزی شد.

در ادامه با پیشنهاد میراشرفی رئیس کل گمرک ایران مقرر شد بلافاصله نمایندگان تام الاختیار گمرکات دو کشور در آخرین هفته سال 97 با حضور در مرز آستارا نسبت به شناسایی و ارائه راهکار عملی که منجر به کاهش توقف مرزی شود اقدام نمایند.

همچنین کمیته های فنی و تکنیکی بین دو کشور جهت رفع کامل موانع و تسهیل و کاهش توقف مرزی تحت نظر روسای گمرک تشکیل شود و به طور مستمر روند انجام تشریفات مرزی را رصد نماید.

در این دیدار آیتی معاون دفتر نظارت برترانزیت، داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس و سلمانزاده مدیر کل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری رئیس کل گمرک ایران را همراهی می کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>