اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ آنتی باکتریال چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت در رنگ ها و مواد رنگی مورد استفاده برای رنگ آمیزی در بخش های مختلف نیز هستیم. شاید اگر یک قرن پیش صحبت از رنگی می شد که می تواند باعث از بین رفتن میکروب ها و نابودی قارچ ها در سطوح شود، کسی فکر نمی کرد که چنین پیشرفتی در زندگی بشر به وقوع بپیوندد.

آنتی باکتریال خاصیتی است که این رنگ ها می توانند به سطوحی که آن ها را می پوشانند هدیه بدهند. برای اینکه با ساز و کار تولید این رنگ ها بیشتر آشنا باشید و اهمیت استفاده از آن ها را نیز درک کنید.امروزه هر رنگی را که در صنعت شاهد تولید آن هستیم، با فرمولاسیون خاصی تولید می شود. این رنگ ها در ترکیبات خود موادی دارند که خاصیت ها و ویژگی های اصلی آن ها را می سازند.

خیلی از کاربران تصور می نمایند که رنگ ساختن تنها مخلوط کردن چند ماده شیمیایی با یکدیگر است. اما موضوع کمی پیچیده تر است. هر چند پایه اصلی بسیاری از رنگ ها مواد شیمیایی است، اما ترکیبات آن ها شرایط پیچیده ای دارد.

هر ماده ای با درصد مشخص در آن ها مخلوط شده و اضافه و کم شدن این درصدها باعث به وجود آمدن ویژگی های جدیدی در آن ها می شود. رنگ آنتی باکتریال نیز رنگی است که در ترکیبات آن از برخی مواد خاص استفاده شده که این مواد خاصیت آنتی باکتریالی داشته و در برخورد با چنین موجوداتی باعث از بین رفتن آن ها می شود.

مواد و ترکیبات این نوع رنگ ها باعث می شود تا آن ها خاصیت ضدعفونی به خود گرفته و تمام عوامل میکروبی روی خود را از بین ببرند. البته ترکیبات این رنگ ها در شرایطی نیست که برای انسان مضر بوده و مشکلاتی برای انسان ایجاد نمایند.

هر چند مواد موجود در آن همچنین با نام مواد سمی شناخته شده و وجود درصد بالایی از آن ها می تواند باعث بروز آسیب هایی به بدن انسان نیز باشد. این ویژگی یک نکته بسیار مهم را در ذهن مخاطب به نمایش در می آورد که در هنگام خرید رنگ آنتی باکتریال حتما باید سراغ برندهای معتبر و درجه یک بروند.

در کنار نام رنگ آنتی باکتریال شاید نام رنگ نانو آنتی باکتریال را نیز شنیده باشید. این رنگ ها هم خانواده یکدیگر بوده و تفاوت آن چنانی با هم ندارند. اضافه کردن یک ماده نانو با عنوان کلویید نانو نقره و به اصطلاح انگلیسی Nano Silver به ترکیبات رنگ اصلی آنتی باکتریال اضافه می شود تا شاهد تولید رنگ نانو آنتی باکتریال باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>