اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

ضد زنگ آلکیدی و ضد زنگ اپوکسی به عنوان یک لایه و آستر بسیار مناسب برای فلزات مورد استفاده قرار می گیرد که با استفاده از پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات کاملاً غنی شده در انواع مختلف تولید و عرضه و روانه بازار می گردد. همچنین به منظور آنکه توسط ضد زنگ آلکیدی محافظت کامل ایجاد گردد و احتیاج به یک لایه میانی و همچنین یک رویه مناسب با شرایط جوی و محیطی می باشد.

انواع مختلف پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) و یا همان ضد زنگ اپوکسی برای استفاده در شرایطی که رطوبت بسیار زیادی وجود دارد از جمله شرایط دریایی و محیط هایی که میزان خوردگی شدید می باشد اصلا گزینه مناسبی نیست. ضد زنگ آلکیدی به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای ایجاد یک لایه استری در انواع مختلف سازه های فلزی نظیر پل ها سوله های صنعتی و پروژه های ساختمانی پروژه های راهسازی در حالت کلی تمامی محیط هایی که میزان خورندگی و رطوبت در آنها در حد کم و متوسط می باشد پیشنهاد می گردد.

ضد زنگ آلکیدی یک نمونه بسیار مناسب و ضد زنگ فلزات و همچنین ضد زنگ آهن به حساب می آید که به صورت تک جزئی بوده و لازم است تا در هنگام مصرف به صورت بسیار مناسب هم زده و با حلال موردنظر مخلوط کرده است.همچنین بعد از آنکه مقدار مورد نظر از حلال مورد نظر مانند تینر به آن اضافه شد باید به خوبی هم زده شود تا در نتیجه ویسکوزیته رنگ به دیدار و نرمال برسد تا بتوان از آن به صورتی مناسب برای سطوح مورد نظر استفاده نمود.

از نظر شرایط آب و هوایی و جوی بهترین دمایی که می توان در آن به رنگ آمیزی با استفاده از ضد زنگ آلکیدی پرداخت چیزی در حدود 10 تا 40 درجه سانتیگراد بوده و همچنین دمای سطح باید سه درجه از نقطه شبنم محیط بالاتر باشد و همچنین ارتباط نسبی محیطی که قرار است و ضد زنگ آلکیدی در آن به کار گرفته شود نباید از 80 درصد کمتر باشد.

همچنین پیشنهاد شود ظرف حاوی ضد زنگ آلکیدی را در محیطی به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین خشک و خنک با تهویه مناسب نگهداری نماییم و همچنین بعد از استفاده درب قوطی حاوی ضد زنگ آلودگی را به صورت محکم چفت نموده ما را در جای مناسب قرار دهیم همچنین با توجه به قابل اشتعال بودن این زنگ باید از قرار دادن آن در جایی که حرارت بسیار بالایی داشته و شعله آتش وجود دارد خودداری نمایید.پیشنهاد می شود از رنگ آلکیدی تا 24 ماه بعد از تاریخ تولید استفاده نمایید تا خواص شیمیایی آن از دست نرفته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>