اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ خودرو

انواع رنگ اتومبیل در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. این دسته بندی های بیشتر به لحاظ جنس و ویژگی هایی ساختاری موجود در این رنگ ها تعیین شده است.ترکیبات به کار گرفته شده در هر یک از این رنگ ها و هم چنین ویژگی هایی که استفاده از آنها می تواند روی بدنه خودرو ایجاد نماید، از اصلی ترین وجه تمایزهای آنها است. در ادامه با تشریح هر یک از انواع رنگ خودرو شناخت بهتری نسبت به این رنگ ها برای شما ایجاد خواهیم نمود.

رنگ روغنی خودرو

دسته دیگری از انواع رنگ ماشین رنگ های روغنی هستند که سابقه استفاده از آنها برای رنگ آمیزی خورد و به سال های بسیار دور بر می گردد.این دسته از انواع رنگ اتومبیل از دو لایه تشکیل شده است. یک لایه به عنوان آستر که نقش پرایمر را دارد و یک لایه نیز به عنوان رنگ اصلی که در بدنه خودرو ظاهر می شود.

رنگ های ساده

بیشتر خودرو ها به غیر از ماشین های گران قیمت و لوکس معمولا در رنگ های ساده و بدون هزینه مانند سفید، قرمز، آبی یا مشکی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند.رنگ های ساده به صورت یک لایه معمولی بر روی بدنه خودرو استفاده می شود. این نوع رنگ کارایی خیلی بالایی نداشته اما با توجه به مشخصاتی که دارد، باعث زیباتر شدن بدنه خودرو شده و حتی آن را از خط و خش های احتمالی نیز حفظ می نماید.

نقاط مثبت

مزیت اصلی رنگ خودرو ساده نیز قیمت پایین و مقرون به صرفه آن است.
چندین مزیت برای نگهداری آن ها وجود دارد؛ خراش هایی که روی این رنگ ایجاد می شود با یک ابزار ساده که در لوازم تعمیراتی موجود است حل می شود و هزینه زیادی نیز ندارد. با کمترین هزینه و همین طور کوتاه ترین زمان ممکن از خسارت های جدی تر می توان جلوگیری کرد.
نقاط منفی

از آن جایی که قیمت پایینی دارند و همین طور به سادگی استفاده می شوند، در نهایت خروجی اتمام رنگ اتومبیل شبیه پوست پرتقال به نظر می رسد که طی بررسی های دقیق از نزدیک خیلی ایده آل نیست.
پالت رنگی این مدل نیز بیشتر در چهار رنگ سفید، قرمز، آبی و سیاه خلاصه می شود که کمی کسل کننده است.

لاک اکریلیک

رنگ لاکی بین انواع رنگ خودرو جزو اولین ها به شمار می رود و برای چندین سال تنها رنگ ماشینی بود که مورد استفاده قرار می گرفت.به راحتی قابل استفاده است و همچنین براقیت بالایی نیز دارد.این نوع رنگ دوام بالایی ندارد و به سرعت محو می شود، به ویژه اگر در معرض اشعه ماورا بنفش قرار بگیرد.تأثیرات زیست محیطی مخربی نیز دارد که استفاده از آن در بعضی از کشور ها غیر قانونی محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>