اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حلال

کاربرد عمده رنگ های ترافیکی در خط کشی خیابان ها، پارکینگ ها و …، علائم و نشانه های ترافیکی و موارد بیشمار دیگری است. در اغلب این موارد حلال رنگ ترافیکی، جزئی جدا نشدنی در ترکیب اصلی این رنگ به شمار می رود. در واقع این ماده، مایعی فرار است که با رنگ ترکیب شده و خواص و ویژگی های آن را ارتقا می دهد. از معروف ترین ترکیبات این حلال می توان به تولوئن، زایلن، استون و همچنین ترکیب هایی مثل متانول اشاره کرد.

استفاده از این ساختار سبب کاهش هزینه ها شده و به نوعی یک سرمایه گذاری بلندمدت به شمار می رود؛ چرا که تینر رنگ ترافیکی باعث می شود طول عمر رنگ و کیفیت آن در هنگام اجرای رنگ ترافیکی افزایش پیدا کند. همچنین نیاز شما هم به تجدید آن در طولانی مدت به حداقل برسد.

رنگ های ترافیکی به واسطه ی ساختار شیمیایی پایه روغنی خود برای ترکیب شدن، نیازمند تینرهای رنگ ترافیکی هستند و از آب نمی توان برای رقیق کردن آن ها استفاده کرد. اما همین رنگ ها زمانی که با حلال رنگ ترافیکی مناسب ترکیب می شود، ماندگاری بسیار بیشتری پیدا کرده و به طول عمر آن ها افزوده می شود. این حلال ترکیبات قوی شیمیایی دارد که حتی رفت و آمد های زیاد هم نمی تواند آن را خراب کند.

باید توجه داشته باشید که هریک از انواع رنگ های ترافیکی حلال مخصوص به خودشان را دارند که معمولا این موضوع را شرکت های سازنده مشخص می کنند. به همین جهت باید توجه داشته باشید که برای پیدا کردن حلال مناسب خود، حتما توضیحات بسته بندی محصول را مطالعه کرده و در صورت نیاز از متخصصان هم در این رابطه کمک بگیرید.

استفاده از تینری که انطباق و سازگاری مناسبی با رنگ شما نداشته باشد می تواند سبب بروز واکنش های شیمیایی خطرناکی در رنگ شود. این موضوع حتی اگر اثر خطرناکی هم نداشته باشد، به جهت کاهش کیفیت رنگ ممکن است آن را بی استفاده کند.در رنگ های ترافیکی گرم نیازی به استفاده از تینر وجود ندارند. اما در رنگ های ترافیکی سرد کلرو کائوچو، چند جزئی و ترموپلاست لازم است از حلال استفاده شود.

کاربرد های حلال رنگ ترافیکی

  • رقیق کردن رنگ و آماده سازی آن برای استفاده
  • سرعت بخشیدن به روند خشک شدن رنگ
  • افزایش جلوه و زیبایی رنگ
  • کاهش دادن میزان آسیب پذیری این رنگ در مقابل عوامل خارجی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>