اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حلال

ضروری است تا حلال مناسب رنگ خود را پیدا کنید تا بتوانید انتظار بیشترین میزان اثربخشی را داشته باشید.حلال ترافیکی باید به نسبت 8 تا 10 درصد از وزن رنگ را شامل شود و بهتر است تقریباً 5 دقیقه پیش از خط کشی رنگ و تینر را باهم ترکیب کنید و بعد از آن استفاده نمایید.

رنگ های ترافیکی به واسطه ی ساختار شیمیایی پایه روغنی خود برای ترکیب شدن، نیازمند تینرهای رنگ ترافیکی هستند و از آب نمی توان برای رقیق کردن آن ها استفاده کرد. اما همین رنگ ها زمانی که با حلال رنگ ترافیکی مناسب ترکیب می شود، ماندگاری بسیار بیشتری پیدا کرده و به طول عمر آن ها افزوده می شود. این حلال ترکیبات قوی شیمیایی دارد که حتی رفت و آمد های زیاد هم نمی تواند آن را خراب کند.

مزایای استفاده از تینر رنگ ترافیکی

  • بهبود دهنده خواص و ویژگی های رنگ ترافیکی
  • افزایش دهنده طول عمر رنگ در طولانی مدت
  • افزایش چسبندگی و انعطاف پذیری رنگ بر روی سطوح
  • افزایش کیفیت رنگ
  • کاهش میزان آسیب پذیری رنگ در مقابل عوامل محیطی

نکات مهم در استفاده از حلال رنگ ترافیکی

حتماً هنگام کار با این نوع حلال و ترکیب آن ها از دستکش، عینک های مخصوص و دیگر وسایل محافظتی استفاده کنید.تینر یا حلال را به آرامی با رنگ مخلوط کنید تا به بهترین شکل ترکیب شود.حلال را به صورت دقیق اندازه گیری کنید زیرا مقدار زیاد یا کم آن رنگ را بی کیفیت می کند.آن ها را در فضای باز مخلوط کنید.

از تماس این حلال ها با چشم جلوگیری کنید. اگر احیانا مقداری از این حلال در چشمتان رفت، آن را با آب سرد به خوبی شستشو دهید.حلال رنگ ترافیکی باعث می شود رنگ های ترافیکی طول عمر بیشتری داشته باشند. به این ماده تینر هم گفته می شود و انواع مختلفی دارد که هریک برای ترکیبات خاصی به کار می روند. در واقع حلال را می توان جزئی جداناشدنی از انواع رنگ ترافیکی دانست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>