اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ استخر به رنگ تک جزئی با فرمولاسیون ویژه گفته می شود علاوه بر استفاده برای کف و دیواره استخر، کاربرد زیادی در آب بندی و عایق کاری سطح دارد. همان طور که می دانید، استخرها نباید شکاف ها یا سوراخ های ریز در دیواره یا کف خود داشته باشند، چون آب آن ها به زودی تخلیه می شود و باید برای پر کردن آن، آب زیادی را هدر داد.

بنابراین برای استخر، حوض و حوضچه از این رنگ استفاده می شود تا مقاومت لازم را برای فشاری که به آن ها وارد می شود، داشته باشند. رنگ های استخری در انواع مختلف رنگ ها تولید می شوند، اما پر کاربردترین آن ها آبی و سفید هستند که طرفداران زیادی بین کاربران دارند.

این رنگ غیر قابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد جلبک. ضد قارچ است و می توان آن را روی انواع سطوح با جنس های مختلف اعمال کرد.خاصیت ضد قارچ بودن آن به این دلیل است که در استخر به دلیل رطوبت دائم بسیار بالا و نور کم، امکان رشد انواع قارچ ها وجود دارد که این رنگ از رشد آن ها جلوگیری می کند.

علاوه بر این، این نوع رنگ را می توان به عنوان جایگزینی برای ایزوگام، ورق پلیمری و راهکارهای دیگر برای ایزولاسیون استخرها و مخازن آب در نظر گرفت و بنابراین کاربرد رنگ استخری را در انواع اماکن مشاهده می کنید.بهتر است بدانید رنگ های استخری فقط یک نوع نیستند و در انواع مختلفی برای کاربران وجود دارند که رایج ترین آن ها به شرح زیر هستند:

  • پلیمری
  • نانو
  • اکریلیکی (پایه اکریلیک)
  • پایه حلال
  • اپوکسی
  • پایه آب
  • پایه پلی اورتان
  • ضد جلبک

هر کدام از انواع این رنگ که ذکر شده، ویژگی های خاصی دارند که باعث می شوند کاربرد رنگ استخری برای هر کاری متفاوت باشد. مثلا رنگ پایه اپوکسی آن، معمولا برای استخرهای با عمق زیاد استفاده می شوند و نوع پایه آب مناسب استخرهای کم عمق هستند.

همچنین پلیمری یکی دیگر از انواع آن هستند که بهترین انتخاب برای آب بندی و رنگ آمیزی استخر، حوض یا حوضچه به شکل همزمان به حساب می آیند. این رنگ ها غلظت بالایی دارند و با نفوذ به لایه زیرین خود، اجازه نفوذ آب را به داخل دیواره یا کف آن نمی دهند.

اگر در جستجوی یک رنگ استخری مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما نوع پایه اکریلیک هستند که از اقتصادی ترین انواع آن محسوب می شود و نسبت به سایر رنگ ها قیمت کمتری دارد.رنگ های استخری پایه حلال نیز از پر مصرف ترین انواع این رنگ هستند که بیشترین کاربرد این نوع رنگ را بین رنگ های دیگر به خود اختصاص داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>