اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ


خاصیت کشسانی بالا

با توجه به شرایط خاص استخر و به ویژه امکان ترک برداشتن آن، حتما باید برای آن از رنگ هایی استفاده کرد که خاصیت کشسانی بالایی داشته باشند و با ترک برداشتن دیواره ها آسیب نبینند. این نوع رنگ خاصیت کشسانی بسیاری بالایی دارند و اگر به هر دلیلی دیواره یا کف استخر شما ترک برداشت، این رنگ ها به راحتی شکسته نخواهند شد.

پوسته پوسته نشدن

بهتر است بدانید که رطوبت دائم استخر و حوض می تواند سریعا باعث پوسته پوسته شدن رنگ آن شود و در نتیجه آب از تمام درز و شکاف های استخر به بیرون نفوذ کند.برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق، بهترین کار این است که از این رنگ که مختص به فضای پر رطوبت استخر طراحی شده است، استفاده کنید. این رنگ ها تحمل بسیار بالایی دارند و می توانند مدت های طولانی بدون پوسته پوسته شدن ماندگاری خود را حفظ کنند.

خاصیت چسبندگی بالا

یکی دیگر از ده ها کاربرد رنگ استخری که باعث می شود مناسب ترین انتخاب برای محیط داخلی استخر باشد، خاصیت چسبندگی بالا به انواع سطوح سیمانی، بتنی، رنگی، کاشی، فلزی و موارد دیگر است.این رنگ ها با چسبندگی زیادی که دارند، کاملا به سطح زیرین خود می چسبند و با نفوذ به سوراخ ها و درز و شکاف های سطح، مانع نفوذ آب درون آن ها می شود.

تحمل انواع آب و هوا

از آن جایی که این نوع رنگ صرف نظر از فشار آب و نور خورشید، دائما در معرض تغییرات مختلف جوی و آب و هوای متفاوت است، باید از رنگی برای آن استفاده شود که تحمل این تغییرات را داشته باشد. این رنگ می توانند در انواع آب و هوای سرد، گرم و آفتابی مقاومت کند و در مدت زمان کم ماندگاری خود را از دست نمی دهند.

نداشتن آلودگی

با توجه به این که افراد زیادی از این رنگ برای رنگ آمیزی سطح داخلی مخازن آب خود استفاده می کنند، این رنگ نباید هیچ آلودگی برای آب آشامیدنی ایجاد کند. این نوع رنگ از نظر شیمیایی هیچ آلودگی در آب ایجاد نمی کند و در نتیجه به یکی از بهترین انتخاب های افراد برای حوضچه ها و مخازن آب تبدیل شده است.همچنین به این علت که این نوع رنگ هیچ خاصیت سمی برای آشامیدن ندارند، می توان با خیال راحت از آن ها در استخرهای پرورش ماهی استفاده کرد.

مزایای رنگ استخری

در قسمت قبل به تعدادی از اصلی ترین ویژگی های رنگ استخری اشاره کردیم که این رنگ را برای انواع کاربرد به بهترین گزینه تبدیل می کند. در ادامه قصد داریم تعدادی از مهم ترین مزیت های استفاده از این رنگ را بررسی کنیم که باعث ترغیب افراد به استفاده از آن می شوند:

  • ضد خزه، ضد جلبک، ضد قارچ و ضد باکتری
  • مقاومت سایشی و ضربه ای بالا
  • مقاومت دمایی بالا، یعنی توانایی تحمل تغییرات آب و هوایی از منفی 30 درجه تا مثبت 100 درجه سانتی گراد
  • مقاوم در برابر اشعه های UVA و UVB
  • مقاوم در برابر کلر، یون و فسفات
  • اعمال روی سطوح تا ضخامت دو میلی متر
  • امکان تعمیر و ترمیم نقاط آسیب دیده
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>