اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

برای رنگ آمیزی استخر، باید به تعدادی نکته مهم دقت داشت که در ادامه مطلب آن ها را به ترتیب ذکر خواهیم کرد. ابتدا دقت کنید که حتما سطح زیرین را به طور کامل از هر نوع چربی و آلودگی پاک کنید. اگر قصد دارید رنگ استخری را روی یک رنگ قدیمی اعمال کنید، توجه داشته باشید که رنگ زیرین هیچ نوع پوسته، ورق سطحی و نواحی نازک نداشته باشد.

همچنین قبل از اعمال رنگ توجه داشته باشید که سطح زیرین در خشک ترین حالت ممکن باشد. زمانی که تمام ناهمواری ها و آلودگی های سطح زیرین را پاک کردید، نوبت به اعمال رنگ می رسد.

برای انجام این کار ابتدا سطح خود را با پرایمر بپوشانید تا ناهمواری های موجود از بین بروند. سپس دو لایه رنگ را به فاصله 4 تا 6 ساعت روی سطح اعمال کنید. از طرفی می توانید برای مشاهده بهترین نتیجه، بین دو لایه رنگ مش فایبر گلاس قرار دهید.

کاربرد رنگ استخری

  • استخرهای سرپوشیده مسکونی، ورزشی و …
  • انواع استخر های روباز
  • حوض و حوضچه های خانگی، پارک ها، موزه ها و …
  • استخرهای پرورش ماهی و آبزیان
  • قابل استفاده در انواع مخازن آب آشامیدنی
  • جکوزی
  • و …

یکی دیگر از ده ها کاربرد رنگ استخری که باعث می شود مناسب ترین انتخاب برای محیط داخلی استخر باشد، خاصیت چسبندگی بالا به انواع سطوح سیمانی، بتنی، رنگی، کاشی، فلزی و موارد دیگر است.این رنگ ها با چسبندگی زیادی که دارند، کاملا به سطح زیرین خود می چسبند و با نفوذ به سوراخ ها و درز و شکاف های سطح، مانع نفوذ آب درون آن ها می شود.

با توجه به این که افراد زیادی از این رنگ برای رنگ آمیزی سطح داخلی مخازن آب خود استفاده می کنند، این رنگ نباید هیچ آلودگی برای آب آشامیدنی ایجاد کند. این نوع رنگ از نظر شیمیایی هیچ آلودگی در آب ایجاد نمی کند و در نتیجه به یکی از بهترین انتخاب های افراد برای حوضچه ها و مخازن آب تبدیل شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>