اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلزات

رنگ مخصوص فلزات کاربری های بسیار زیادی را در صنایع مختلف به خود جلب کرده است.رنگ های اپوکسی به عنوان رنگ مخصوص فلزات دارای تنوع و فرمولاسیون تخصصی بسیار متنوع می باشند و در بسیاری از موارد می توان به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای جایگزینی در انواع مختلف رنگ های مخصوص فلزات مورد استفاده قرار گیرند.

در حالت کلی از رنگ اپوکسی به عنوان رنگ مخلوط فلزات یک رنگ برای پوشش دهی صنعتی به حساب می آید که در انواع مختلف پروژه های صنعتی با سود رزین های اپوکسی صورت می پذیرد.

در حالت کلی انواع مختلف رنگ مخصوص فلزات با توجه به مقاومت های بسیار عالی که در زمان مکانیکی و شیمیایی از خود نشان می دهند که خود می تواند در برابر انواع مختلف اسیدها و بازها مواد غذایی مواد شیمیایی حلال ها و یا مواد دیگر مواد شیمیایی مقامات اجرایی مناسب از خود نشان داده و به خود از سطوح مختلف از جمله سطوح فلزی محافظت نمایند.

همچنین انواع مختلف رنگ مخصوص فلزات می تواند به عنوان لایه میانی و یا لایه نهایی بر روی انواع مختلف سطوح فلزی مانند کانالها، اسکلت ها، داکت ها و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از انواع بهترین رنگ برای فلزات رنگ اپوکسی می باشد که مقاومت بسیار بالایی نسبت به مواد شیمیایی داشته و همچنین توان حرارتی بسیار بالایی نیز دارد و تا 120 درجه سانتیگراد می تواند از خود مقاومت بسیار مناسبی نشان دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>