اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تینر

تینر فوری یکی از انواع پر کاربرد تینر می باشد که در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی تینر فوری یک ماده شیمیایی فرد را به حساب می آید که جهت رایت نمودن انواع مختلف رنگ از آن استفاده می گردد همچنین باعث افزایش و بهبود خواص رنگ ها نصب شده و همچنین در پارامترهای مهم در زمان خشک شدن رنگ ها و خاص تنهایی رنگ ها نیز تأثیر بسیار زیادی ایجاد می نماید.

دسترسی تینر فوری یک تیم با کیفیت انتخاب شود می تواند بر قابلیت اسپری شدن رنگ میزان ویسکوزیته رنگ و همچنین خاصیت عرق خوری رنگ تأثیر بسیار زیادی گذاشته و همچنین بر پارچه سرعت خشک شدن رنگ نیز تأثیر گذار باشد.از جمله مهم ترین پارامتر هایی که در کیفیت تینر فوری تأثیر گذار می باشند تا به نقطه اشتغال سرعت تبخیر قدرت حلالیت نقطه جوش و سمیت دانسیته میزان رطوبت میزان ph ضریب شکست نور و درصد مواد فرار و غیره اشاره نمود.

تینر فوری که بیشتر با این نام در ایران مورد استفاده قرار می گیرد در اصل تینرهای سلولوزیک می باشند که بیشتر برای استفاده در رنگهایی که بر اساس نیتروسلولز طراحی و تولید شده اند کاربرد دارد. استفاده از تینر فوری نقش بسیار زیادی در کیفیت کار نهایی خواهد داشت. احتمال اینکه درصد استفاده از تینر در رنگ ها و پوشش های مختلف آب جمع شود زیاد می باشد.

مناطق سرد می شود نوع خاص از تینرهای فوری تهیه گردد که در آن حلال های اصلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. و در چنین تینر فوری و موادی که به هنگام استعمال رطوبت جمع می کند به صورت کامل حذف شده و یا کاهش پیدا می کند و در نتیجه سطح یکنواخت در تینر فوری ایجاد گردد. این چنین تینر فوری به نام تینر های مخصوص مناطق مرطوب شناخته می شوند.

کاربرد تینر شستشو بیشتر جهت چربی زدایی و تمیز کردن سطوح مختلف فلزی که از قبل رنگ شده باشند می باشد. تینر ها چگونه مواد اسیدی و قلیایی در ترکیبات خود نداشته و به همین دلیل مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تینر ها شستشوی قابلیت را دارد تا برای کاربردهای گوناگونی استفاده شود.

همچنین در صورتی که جهت انجام رقیق کردن رنگ مورد نظر از تینر و سوء استفاده کردیم باید این تیم را به میزان کم رنگ مورد نظر استفاده شده باشد انجام فرایند هم زدن در صورت نیاز مقدار تینر شستشو را افزایش دهیم. قیمت تینر شستشو با توجه به روند سازنده آن به حجم ظرف تینر متفاوت خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>