اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی های بیلد یا همان رنگ میانی های بیلد اپوکسی یک رنگ دوجزئی به حساب می آید که از رزین های اپوکسی و همچنین از یک سری پیگمنت های بسیار مرغوب و باکیفیت که خاصیت ضد خوردگی بالایی دارند تهیه شده و به بازارهای مختلف عرضه می شود. معمولاً انواع مختلف رنگ اپوکسی های بیلد به صورت جامد بوده و درصد بسیار زیادی از آن مواد جامد می باشد.

رنگ اپوکسی های بیلد دارای یک سری ویژگی ها و نکات مثبت می باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان به خواص مکانیکی عالی و مقاومت بسیار بالا در برابر ریزش اشاره نمود. همچنین رنگ اپوکسی های بیلد پوشش مناسب را بر روی سطوح مختلف ایجاد می نمایند.

همچنین به خود می تواند در برابر انواع بخورات مواد های شیمیایی اسیدی قلیایی و بازی و انواع مختلف محلول های نمکی و واحدهایی که دارای رطوبت فراوان هستند به خوبی پوشش ایجاد کرده و مقاومت لازم را ایجاد نماید و همچنین در برابر عوامل مواد خورنده شیمیایی نیز بسیار عالی از خود نشان می دهد.

رنگ اپوکسی های بیلد حالتی نیمه براق داشته و مدت زمان ماندگاری آن در شرایط ایده آل یعنی در محیط که دارای دمای 25 درجه سانتیگراد باشد چیزی در حدود یک سال و یا 12 ماه گزارش شده است همچنین این رنگ در دمای 26 درجه سانتی گراد قابل اشتعال می باشد و همچنین مکانی لازم برای سخت شدن آن با استفاده از تبخیر حلال و واکنش شیمیایی میان دو جزء رنگ اپوکسی های بیلد می باشد.

همچین فاصله زمانی که باید بین دو پوشش رنگ آمیزی با استفاده از رنگ اپوکسی های بیلد صورت می گیرد چیزی در حدود 24 ساعت و یا حداکثر 30 روز کاری می باشد. همچنین رنگ اپوکسی های بیلد در مدت زمانی در حدود 6 الی 8 ساعت حالت ژله ای پیدا می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>