اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

پرایمر زینک کرومات یا همان رنگ زینک کرومات دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان به پرایمر زینک کرومات آلکیدی و رنگ هایی مانند اپوکسی و همچنین پرایمر اخرائی زینک کرومات اپوکسی اشاره نمود هر کدام دارای ویژگی ها و مزیت هایی منحصر به فرد بوده کاربری های متنوعی را پوشش می دهند.

پرایمر زینک کرومات اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و همچنین هاردنر پلی آمید و از ترکیب شدن این مواد با پیگمنت کرومات تشکیل و تولید می گردد. با توجه به این موضوع که در پرایمر زینک کرومات اپوکسی از پیگمنت کرومات استفاده می شود این نوع رنگ خواص ضد خوردگی و ضد فرسایشی بسیار بالایی داشته از آن می توان در شرایط جوی که دارای رطوبت متوسط رو به بالا می‌باشد استفاده بسیار مناسبی نمود.

پرایمر زینک کرومات اپوکسی با انواع مختلف رنگ های دو جزئی و تک جزئی ترکیب شده و با آنها سازگاری بسیار مناسبی دارد و همچنین به عنوان لایه میانی و یا لایه نهایی برای انواع مختلف سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. پرایمر زینک کرومات اپوکسی یک محصول غیر رسمی بوده و می تواند در برابر عوامل مختلف مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مقاومت نسبت مناسبی از خود نشان دهد.

بهترین درجه حرارت برای سطح مورد نظر که قرار است اپوکسی استفاده گردد باید چیزی در حدود 10 تا 14 درجه سانتیگراد باشد همچنین پیشنهاد می‌شود تا رنگ آمیزی با استفاده از این محصول در محیط های سرپوشیده استفاده شده و همچنین باید محیط و صنعتی که حرارت رنگ آمیزی انجام می‌گیرد حداقل 3 درجه سانتیگراد از نقطه محیط دمای بیشتری داشته باشد تا در نتیجه چگونه قطره قطره آب و شبنم بر روی سطح مورد نظر ایجاد نشود در فرایند رنگ کاری خراب نشود.

رنگ زینک کرومات به عنوان یک پوشش دو جزئی از روی تشکیل شده که با رزین اپوکسی سخت شونده و همچنین پلی آمین تشکیل شده و این امکانات در انواع مختلف محیط های اتمسفری خورنده مورد استفاده قرار گرفته و مهم ترین موارد استفاده از این پوشش رنگی در انواع مختلف سازه های فلزی در انواع مختلف و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و غیرصنعتی در انواع مختلف خطوط لوله و پروژه های نفت و گاز همچنین ستون مربوط به تانک ها و انواع مختلف وسایل جنگی و همچنین سکوت مربوط به لوازم دریا و کشتیرانی و بدن کشتی و سکوهای آبخور و بسیار دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>