اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلکید

مدل های مختلف رنگ آلکید هوا خشک به صورت یک جزئی بوده و با استفاده از روش های بسیار ساده و آسان مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت رنگ آلکیدی به عنوان یک گزینه ای بسیار مناسب برای رنگ فلزات و یا رنگ سوله و یا رنگ آلکید صنعتی با توجه به گوناگون بودن و مختلف بودن انواع آن متفاوت خواهد بود. همچنین رنگ آلکید هوا خشک از چسبندگی بسیار مناسب در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد.

همچنین در صورتی که بر روی سطح قبل از رنگ آلکید هوا خشک استفاده شده باشد این سطوح به راحتی قابل تعمیر و رنگ آمیزی مجدد و ایجاد پوشش دهی مناسب می باشند. رنگ آلکید هوا خشک در شرایط آب و هوای مختلف به راحتی خشک شده و بر روی آن تشکیل فرم می شود. همچنین رنگ آلکید هوا خشک در گروه های مختلف ای با قیمت های مختلف طبقه بندی می گردد. همچنین با توجه به ویژگی های مثبت بسیار زیادی که این را ندارد.

رنگ آلکید هوا خشک در مقابل مواد شیمیایی و انواع مختلف از ایده ها و حلال های آلی و همچنین مواد قلیایی مقاومت مناسبی نداشته و مقاومت آن کم می باشد. همچنین برای مخازنی که به صورت دائم در تماس با مایعات هستند و یا غوطه ور می باشند استفاده از این رنگ توصیه نمی گردد.

رنگ آلکید هوا خشک با سرعت انواع مختلف رزین های آلکید مانند روغن کوتاه، روغن متوسط و یا روغن بلند و همچنین با ترکیب شدن با انواع مختلف پیگمنت های ضد سایش و ضد خوردگی تولید شده و برای حفاظت از انواع مختلف سازه ها که در محیط های نیمه صنعتی و یا صنعتی و محیط هایی که دارای رطوبت بالا می باشند و حالت شرجی دارند و در انواع مختلف محیط های شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>