اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

پیش از استفاده از این رنگ در پایان رنگ آمیزی کلیه تجهیزات با استفاده از تینر به صورت کامل پاکسازی گردند سپس جزء اول از رنگ اپوکسی گلس فلیک با سرعت دستگاه میکسر به صورت کامل میکس شده و بعد از آن جزء دوم به جزء اول اضافه شده و هم چنین چیزی در حدود 5 دقیقه فریاد بین شدن این دو جز ادامه داشته باشد.

همچنین پیشنهاد می گردد که با توجه به اینکه زمان نگهداری و استفاده از رنگ مخلوط شده در زمان محدود می باشد فقط به اندازه ای که به آن احتیاج دارید رنگ مورد نظر را آماده و مخلوط نمایید بهترین زمان برای استفاده از رنگ اکسید گلس فلیک چیزی در حدود 20 الی 30 دقیقه بعد از فرآیند مخلوط سازید جز به رنگ می‌باشد.

همچنین در صورتی که بخواهید با استفاده از اسپری هوا رنگ اپوکسی گلس فلیک را بر روی سطح مورد نظر رنگ آمیزی نمایید باید 5 درصد تینر برای اسپری بدون هوا باید چیزی در حدود 3 الی 5 درصد تینر به رنگ اضافه گردد.

همچنین در حین فرایند رنگ آمیزی با استفاده از رنگ اپوکسی گلس فلیک باید فرایند رنگ آمیزی به صورت نوازی هم پوشش داده شود و در عین رنگ آمیزی بهتر است برای آنکه از ضخامت مورد نظر در قسمت های لبه های تیز پرده ها و قسمت های ناهموار اطمینان حاصل کنیم که در این قسمت را مجدداً تکرار گردد.

رنگ اپوکسی گلس فلیک پوشش بسیار مناسب بر روی انواع مختلف سطوح فلزی مخازن مربوط به نفت خام و گاز و گازوئیل و تمام تجهیزاتی که در برابر خوردگی شدید قرار دادند مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پوشش بسیار مناسبی ایجاد نماید.

از این پوشش رنگی می توان در انواع مختلف محیط های دریایی و زیر دریایی و همچنین پروژه های صنعتی جهت حفاظت از تأسیسات دریایی استفاده های فراوانی کرده و همچنین در مخازن فلزی مربوط به انواع مختلف سوخت ها و مواد نفتی که در این مغازه بالاترین میزان خوردگی و پوسیدگی وجود دارد استفاده نمود و در نتیجه پوشش مناسبی ایجاد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
داریوش تاجپور:
سلام ضمن تشکر از مطالب مفید تان من هرچی چرخیدم تینر مناسب برای شستشوی. تجهیزات که با آن کلس فیلیک اعمال شده را نگذاشتین اگر مطالب کامل باشد بهتره چون تینرهای بازاری میدن منه پیمانکار و میگن همینه، صبح میبینی همه چیز داغون شده ازجمله گان و زیرپمپ ایرلس ممنون کامل اطلاع رسانی کنید هم به نفع شماست هم ما توضیح بی فایده هم زیاد میدین
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>