اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

در حالت کلی رنگ ضد اسید قابل مصرف و کاربرد آن در انواع مختلف محیط ها می باشد. در صورتی که احتیاط باشد با توجه به خاصیت ضد اسیدی مناسبی که در رنگ اپوکسی ضد اسید وجود دارد و پوشش دهی مناسب که رنگ اپوکسی ضد اسید ایجاد می کند می توان از این رنگ به عنوان یک پوشش بسیار مناسب در محیط های اسیدی نهایت استفاده را برد.

از دیگر کاربردها و موارد مصرف رنگ اپوکسی ضد اسید به کار بردن این رنگ در مخازن صنعتی و دیگر مصارف می باشد که در نتیجه می تواند پشتو بسیار ایده آل و مناسب را برای مخازن ایجاد نموده و مقدار مورد نظر را از ایجاد هرگونه خوردگی و سایش درباره انواع مختلف مواد های اسیدی شیمیایی و بازی و قلیایی حفظ نمایند.

در حالت کلی رنگ اپوکسی ضد اسید از این قابلیت بهره می برد که مقاومت بسیار بالا در برابر انواع مواد شیمیایی و بسیاری از خود نشان داده و همچنین دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی نیز می باشد به صورتی که این امکان را دارد که تا دمای 120 درجه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد.همچنین رنگ اپوکسی صنعتی ضد اسید کاربردهای دیگری نیز دارد.

از جمله مهم ترین آنها می توان به ایجاد پوشش در لایه های میانی و نهایی سیستم های پوششی و پوشش دهی در انواع مختلف پروژه های تأسیساتی صنعتی و غیره اشاره نمود که در نتیجه می تواند مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی و اسیدی ایجاد کرده و محافظت خوبی در مورد این مواد از خود نشان دهد و این امکان را دارد که در بر روی هر نوع متریال و جنسی در صنایع مختلف از جمله بتن فولاد و انواع مختلف آلیاژ ها مورد استفاده قرار گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>