اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

رنگ اپوکسی ضد اسید به رنگ اپوکسی اطلاق می شود که بیشتر برای مصارفی کاربرد دارد که نیاز است تا پوشش ضد اسید در آنها مورد استفاده قرار گیرد. در حالت کلی برای پوشش دهی سطوح مختلف که در آن ها به افزایش مقاومت در برابر انواع مواد اسیدی و موادی که خاصیت خورندگی دارند و همچنین علوم مختلف مواد شیمیایی یکی از مناسب ترین پوشش های ایجاد شده رنگ اپوکسی ضد اسید می باشد که می تواند مقاومت بسیار بالایی را در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی و اسیدی و بازی از خود نشان دهد.

یکی از ویژگی ها و مزایای مثبت انواع مختلف کفپوش اپوکسی که بر روی آنها از رنگ اپوکسی ضد اسید استفاده می شود همین خاصیت ضد اسید بودن این پوشش هاست که آنها را به پوشش مناسب برای استفاده در انواع محیط های بازی و اسیدی تبدیل کرده است.رنگ اپوکسی ضد اسید از ترکیبی تشکیل می شود که در آن رزین اپوکسی و همچنین انواع رنگ در حکم پایدار کننده و براق کننده وجود دارد و در نتیجه می تواند مقاومت بسیار بالایی را از خود درباره انواع مختلف مواد شیمیایی و اسیدی نشان دهند.

همین خاصیت رنگ اپوکسی ضد اسید باعث می شود تا این رنگ به گزینه ای بسیار مناسب برای پوشش گیاهی در انواع مختلف محیط های قلیایی و همچنین اسیدی مورد استفاده قرار بگیرد و کارهای بسیار مناسبی را ایجاد نماید.

به منظور آنکه با استفاده پرایمر زینک فسفات که رنگ دو جزئی به حساب می آید سطوح مختلف رنگ آمیزی انجام دهیم ابتدا لازم است تا دو جزء پرایمر زینک فسفات را به صورت جداگانه به خوبی هم زده و سپس با سرعت هاردنر موجود پرایمر زینک فسفات را به خود هم داده تا کاملاً یکنواخت شود که البته در مورد میزان استفاده از هاردنر باید به درصد اختلال که بر روی لیبل رنگ زینک فسفات ذکر شده است توجه کنیم و با توجه به آن میزان هاردنر تعیین کنیم.

با توجه به پاشش تینر مقدار تیم مورد نظر و یا مواد حلال را به آن اضافه کرده و آن را تا زمانی که به صورت کامل یکنواخت و یکدست شود هم میزنیم تا در نتیجه آماده مصرف استفاده در آینده برنامه ریزی گردد. با توجه به این موضوع که پرایمر زینک فسفات دارای عمر مفید از پیش تعیین شده می باشد و بعد از آن که فرایند اختلاط رنگ را انجام دادیم باید مداد رنگی که درست کردیم را در مدت زمان معینی مصرف نماییم و در صورتی که رنگ برای مدت زمان زیادی باقی بماند خاصیت شیمیایی و مورد نظر خود را از دست داده و نمی توان از آن استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>