اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

لاک پلی یورتان یا همان لاک پلی اورتان یک لاک کاملا بی رنگ و شفاف می باشد و به گونه ای طراحی شده است که به خوبی نقش ها و طرح های لایه های زیرین خود را حفظ کرده و از آنها محافظت می نماید. ساختمانی و تأسیساتی قسمت های وجود دارند که بیشتر از سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین به حفاظت بیشتری در کف آنها احتیاج می باشد که در این موارد معمولاً از لاک پلی اورتان استفاده می شود.

از جمله مهم ترین فضاهایی که از لاک پلی اورتان به عنوان کفپوش استفاده می شود می توان به کف پوش راهرو ها و انواع مختلف راه پله و سرویس های بهداشتی و همچنین فضاهای موجود در پشت بام یک ساختمان و غیره می توان اشاره کرد. در حالت کلی برای مناطقی که در معرض رفتت و آمد های بسیار زیاد و فعالیت های بسیار زیادی هستند نیاز است تا یک کفپوش با دوام و با کیفیت که در برابر سایش و ساییدگی مقاومت داشته باشد استفاده شود که بهترین گزینه استفاده از انواع مختلف لاک پلی یورتان می باشد.

انواع مختلف لاک پلی یورتان که می توان با لاک پلی یورتان تک جزئی و لاک پلی یورتان دو جزئی و همچنین لاک ضد خش پلی اورتان اشاره نمود گزینه بسیار مناسبی برای به کار رفتن در انواع مختلف پوشش های کف و بتن صنعتی می باشند که دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و حفظ لایه های زیرین خود هستند.اگر بخواهیم در مورد مواد تشکیل دهنده ی لاک پلی یورتان سخن بگوییم باید بگوییم که این لاک از ترکیب هاردنر و رزین ایجاد می گردد.

همچنین لاک پلی یورتان مهارتی کاملاً بی رنگ و شفاف داشته و این امکان را به کاربر می دهد که در صورت استفاده از لاک پلی یورتان نه تنها هیچ تغییر در ظاهر به نقش و طرح های لایه های زیرین ایجاد نمی گردد بلکه مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر خط و خش و آسیب به طرح های زیرین در صورت استفاده از لاک پلی اورتان ایجاد شده و همچنین موقعیت مناسبی در مورد نور فرابنفش نیز ایجاد می گردد که در نتیجه از ایجاد هرگونه تغییر در رنگ کفپوش زیر این تعداد زیادی جلوگیری می شود.

همچنین با توجه به مقاومت بسیار بالای پلی یورتان در برابر ساییدگی از لاک پلی اورتان در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی صنایع خودروسازی و تجهیزات و ماشین آلات صنایع دارویی صنایع شیمیایی صنایع چاپ صنایع مربوط به سوله ها و انبارداری و صنایع مربوط به کارخانجات صنعتی و همچنین برای انواع مختلف کفپوشهای دکوراتیو و تجاری و تفریحی استفاده های فراوانی می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>