اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

یکی از انواع تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان در این است که رنگ پلی یورتان بر پایه رزین پلی یورتان را به صورت دو جزئی تولید می گردد و این نوع رنگ مقاومت بسیار بالا در برابر انواع اشعه ها از جمله اشعه ماورای بنفش و نور خورشید از خود نشان می دهد با توجه به این موضوع کاربردهای زیادی توسط رنگ پلی یورتان در محیط های غیر سرپوشیده و چه در محیط هایی که شرایط آب و هوایی سخت وجود دارد تحت پوشش قرار می گیرد.

همچنین رنگ پلی یورتان مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت از خود نشان می دهد. اگر هم بخواهیم در مورد تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان سخن بگوییم می توان در مورد مقاومت و استحکام بسیار مناسب رنگ پلی یورتان در برابر اشعه ماورای بنفش سخن گفت. همچنین یکی دیگر از انواع تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان در این است که مشخصه های سطحی این دو رنگ تا حد زیادی با یکدیگر تفاوت دارند.

یکی دیگر از انواع تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان در این موضوع می باشد که معمولاً قیمت رنگ اپوکسی نسبت به قیمت رنگ پلی یورتان کمتر می باشد با توجه به همین موضوع در کاربری های که احتیاج به صرفه اقتصادی و صرفه جویی در بحث هزینه ها می باشد معمولا رنگ های اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر موارد تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان این موضوع می باشد که رنگ پلی یورتان در برابر انواع مواد شیمیایی و همچنین مواد اسیدی و بازی مقاومت بسیار بهتری از خود نشان داده و همچنین خاصیت ضربه پذیری و تحمل ضربه بهتری در مقایسه با رنگ اپوکسی دارد.

بنابراین استفاده از رنگ پلی یورتان در محیط هایی که حمل و نقل توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده و یا تردد زیاد می باشد گزینه بسیار مناسب تری می باشد. اگر بخواهیم باز هم در مورد تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان سخن بگوییم می توان به خاصیت انعطاف پذیری بهتر رنگ پلی یورتان اشاره کرد که در نتیجه در محیط های با تغییرات دمای زیاد پوشش بسیار مناسب و بدون عیب و نقص را ایجاد می نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>