اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ صنعتی پلی اورتان در برابر انواع مختلف شرایط جوی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. همچنین این رنگ در برابر اشعه uv و نور خورشید مقاومت بسیار بالاتری نسبت به انواع دیگر رنگ های صنعتی داشته و در نتیجه در انواع مختلف مصارف و صنایع حساس از رنگ رویه صنعتی پلی اورتان به عنوان لایه نهایی پوشش استفاده می کنند و تقریبا می توان گفت این مورد را به عنوان بهترین گزینه بوده و جایگزین مناسب دیگری در بازار ندارد.

در حالت کلی با توجه به گزینه های به کار رفته در هنگام ساخت رنگ رویه صنعتی پلی اورتان این رنگ می تواند مقاومت های متفاوتی را در برابر اشعه های uv از خود نشان دهد.رنگ رویه صنعتی پلی اورتان استفاده از آن به عنوان لایه نهایی رنگ و پوشش برای رنگ های میانی و استر اپوکسی می باشد که در اثر چسبندگی بسیار مناسبی ایجاد می گردد.

این رنگ در حالت کلی با رنگ های صنعتی اپوکسی سازگاری بسیار مناسبی داشته و در نتیجه این رنگ می تواند ضعف های موجود در رنگ های اپوکسی را در برابر تابش نور خورشید و اشعه uv به صورت کامل از بین برده و پوشش دهد و در نتیجه به صورت یک پوشش رنگ اصلاحیه بسیار مناسب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

رویه پلی یورتان اکسیرپرگاس برپایه رزین های دو جزئی پلی یورتان ساخته شده و دارای مقاومت سایشی وچسبندگی بسیار مناسبی می باشند همچنین به دلیل مقاومت مناسب در برابر سایش و دارا بودن خاصیت آنتی یو ویanti uv به عنوان لایه رویه در سیستم های رنگی در صنایع فلزی، رنگ آمیزی مخازن و لوله ها، اسکلت فلزی کاربرد بسیار بالایی دارد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>