اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی از جمله مواردی می باشد که برای رنگ کردن لوله های فولادی به کار میرود. پوشش های اپوکسی با قابلیت چسبندگی بالا، قابل استفاده بر روی طیف وسیعی از سطح می باشد. عناصر تشکیل دهنده رنگ اپوکسی، رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید می‌باشد. ترکیب این دو عنصر برای تشکیل رنگ اپوکسی باعث می‌شوند تا در نتیجه اپوکسی دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت، اصطکاک، عوامل جوی و شیمیایی می شود.

نکته قابل توجه آن است که رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابلیت شستشو پیدا می‌کند.و به دلیل آنکه اپوکسی دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی می‌باشد. در برخی از موارد نیز با اضافه کردن مقداری رنگ کولتار به اپوکسی می توان مقاومت لوله های فولادی را در برابر اب و خطر زنگ زدگی افزایش داد.

در مواردی دیگر نیز شاهد این هستیم که، آستر زینک ریچ اپوکسی، باعث ایجاد لایه ای حفاظتی بر لوله های روی سطح فولاد و آهن شده و علاوه بر آنکه از لوله های فولادی در مقابل خطر زنگ زدگی جلوگیری می کند، بلکه سطوح فولادی را در مقابل عوامل خورنده در مدت زمان های طولانی و سالیان دراز حفظ می‌کند.

امروزه شاهد آن هستیم که، کاربرد رنگ اپوکسی در لوله های فولادی بیشتر در صنایع و شرکت های پتروشیمی به کار میرود.لوله های فولادی که با رنگ اپوکسی پوشیده شده اند، بیشتر برای انتقال آب، گاز، نفت خام و سایر فرآورده های نفتی و پتروشیمی به کار میروند.به همین دلیل نیز عمر طولانی لوله های فولادی برای صاحبان کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد.

لوله های فولادی بسیار با ارزش بوده و برای جلوگیری از خرج دوباره برای تهیه ی آن بهتر است به فکر یک راه چاره باشیم.لوله های فولادی از گذشت مدتی در معرض خطراتی همچون، خوردگی و همچنین افزایش راندمان با کاهش اصطکاک سیال با بدنه لوله قرار می‌گیرد و این خطرات که باگذشت رمان اتفاق میفتند، اهمیت تهیه ی پوشش لوله های فولادی را دوچندان می‌کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>